Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شهدای دانش‌آموز فرمودند در تمام سنگرهای جبهه حضور داشتند و حتی پس از انقلاب و در دفاع از حرم نیز با تقدیم خونشان درخت پرثمر انقلاب را آبیاری کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ پاسدار حسین رجب‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: همه ساله از هفتم تا سیزدهم آبان ماه به دلیل نقش مهم قشر دانش‌آموزی به هفته بسیج دانش‌آموزی نام گرفته و در 13 آبان 57 دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران با تقدیم خون خود جریان انقلاب را روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در استان شهید پرور اصفهان دانش‌آموزان زیادی در محله‌های مختلف حضور داشتند که به شهادت رسیدند‌ و نقش بی‌نظیری در استقرار و تحکیم انقلاب اسلامی داشتند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره شهدای دانش‌آموز فرمودند: دانش‌آموزان در تمام سنگرهای جبهه حضور داشتند و حتی پس از انقلاب و در دفاع از حرم نیز با تقدیم خونشان درخت پرثمر انقلاب را آبیاری نمودند. 

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی در سیل و زلزله به ویژه در بهار 98 تفریحات خود را کنار گذاشتند و باعث کمک به هموطنانمان شدند. در زمان کرونا نیز ایثار این عزیزان مثال زدنی بود و حاضر بودند جان خود را فدا کنند و نقش‌آفرینی بی بدیلی داشتند.

استکبارستیزی؛ محوریت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی شمال استان اصفهان‌استکبارستیزی و افزایش نشاط نوجوانانه اولویت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی استان فارس است450 برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی اجرا می‌شود

سرهنگ رجب‌پور بیان کرد: شعار امسال هفته دانش‌آموزی، دانش‌آموزان پیشتاز در گام دوم انقلاب است و اگر به دانش‌آموزان میدان داده شود باعث نقش‌آفرینی چشم‌گیری در کشور می‌شوند.

وی گفت : در استان اصفهان 6 مدرسه وجود دارد که بالای 100 شهید تقدیم انقلاب کردند. امروز دانش‌آموران به شرط اعتماد آماده نقش‌آفرینی در جامعه هستند. 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز بودند که امانت الهی را به دست ما سپردند و همه ما نسبت به دانش‌آموزان مسئولیم و تینت پاک دانش‌آموزان بیشتر از عمل ما نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز در 4 هزار مدرسه استان واحد بسیح دانش‌آموزی در حال فعالیت هستند و آمادگی پذیرش حقیقت از دانش‌آموزان تجلی گشته است. با تدبیر و همکاری اداره کل آموزش و پرورش اردوهای فضای مجازی راهیان نور طرح‌ریزی شد. مهم‌ترین برنامه در این هفته رونمایی از سایت شهدا و برنامه 13 آبان به صورت حضوری  و پرشور به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

انتهای پیام/ 172/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته بسیج دانش آموزی شهدای دانش آموز استان اصفهان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند