Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده عضو هیات رییسه سازمان لیگ ادعا می کند این سازمان با اسپانسر ۱۸۰ میلیارد تومانی برای تبلیغات محیطی دور زمین به توافق رسیده است.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها امیدوار هستند تا بتوانند تبلیغات محیطی دور زمین بازی هایشان را خودشان در اختیار بگیرند و در این بین چند باشگاه دیگر هم خواهان چنین اتفاقی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ نصیرزاده در مورد تغییرات در رویه تبلیغات محیطی به رسانه طرفداری گفت:

هنوز تبلیغات در اختیار سازمان لیگ است و اتفاق جدیدی تا این لحظه رخ نداده است.

او ادامه داد:

سازمان لیگ می گوید با اسپانسر ۱۸۰ میلیاردی به توافق رسیده است و وقتی پول آن برسد به همه باشگاه ها پرداخت می شود اما سرخابی ها و به ویژه باشگاه استقلال ادعا می کنند چون این دو تیم پخش زنده بازی ها را در اختیار دارند باید پول بیشتری از سایر تیم ها بگیرند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سیلاب اخیر به بخش زراعی و باغی استان ۳۹۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد جواد تشکری امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی استان، خسارات وارده به بخش باغی و زراعی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بجنورد، جاجرم در سیلاب اخیر ۳۹ میلیارد تومان است.

وی افزود: بیشترین خسارت در سنخواست از توابع شهرستان جاجرم به میزان ۲۵ میلیارد تومان گزارش شد.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقوع سیلاب به ۷۲۸ هکتار از مزارع و ۹۰ هکتار از باغ‌های سنخواست خسارت وارد کرد.

تشکری با تاکید بر اینکه بیمه کشاورزی تنها و مؤثرترین روشی است که دولت می‌تواند از طریق آن برای جبران بخشی از خسارت‌ها به کشاورزان و باغداران کمک کند، تصریح کرد: به ۵۸ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

وی از خسارت سیل به ۱۴ کانال، استخر، آب‌بند و پنج رشته قنات در اسفراین و چهار واحد دامپروری خبر داد.

کد خبر 751072

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی را ببینید!
  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • بازار ۵۰ میلیاردی تبلیغات در شیپور
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد