Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر میثاقیان، جمعه در نشست خبری پیش از بازی پدیده خراسان با نفت مسجدسلیمان در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی تختی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: من خود یک ابومسلمی هستم اما جا دارد به تیم شهرخودرو و مالک این تیم، که در این شرایط سخت وظیفه سنگین تیم‌داری را پذیرفته اند، تبریک بگویم.

وی در خصوص وضعیت فنی تیم پدیده نیز اظهار داشت: با اینکه شرایط سخت است ولی بازیکنانمان دیروز و امروز به‌خوبی تمرین کردند و حس و انرژی‌شان واقعاً خوب بود و تیم خوبی هستند و برای زنده و پر انرژی نگه داشتن تیمشان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثاقیان با بیان اینکه پدیده در بازی فردا از نظر تعداد مشکلی ندارد و با چهار تا پنج نفر از بچه‌های امید و با حدود ۱۸ نفر در بازی شرکت می‌کند، ادامه داد: آن‌ بازیکنانی هم که نیامدند و مشکل پنجره دارند در این هفته مشکلشان برطرف و کارشان درست خواهد شد.

سرمربی پدیده با بیان اینکه تیم ما تیم خوبی است و بچه‌ها متعهد هستند و یکی از فاکتورهای مهم این تیم متحد بودن تیم است، گفت: تمرین دوم ما امروز بود و حسم خوب بود، چون دیدم بازیکنانمان خیلی سریع دوباره برگشتند و شرایط بازی را به دست گرفتند و امید است که فردا بازی خوبی داشته باشند تا همه مردم خوشحال شوند، چراکه این تیم مستحق است که به آن اوج سابق خود بازگردد.

وی افزود: کادر فنی مشکلی ندارد و ما مشکلی با آن‌ها نداریم و برای ارائه یک فوتبال خوب خیلی سریع می‌توانیم با هم هماهنگ شویم و برای موفقیت با هم تلاش می‌کنیم و در حال حاضر سیدمحمد حسینی هم برای کمک به تیم در کادر فنی ما حضور دارد.

مربی و بازیکن نباید تاوان مشکلات مدیریتی تیم را بدهند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز در این نشست گفت: اگر قرار باشد که تاوان عدم مدیریت و عدم ساختارسازی در فوتبال را فقط مربیان و بازیکنان بدهند، به‌نظر من فوتبال ما هیچ پیشرفتی نمی‌کند.

حمیدرضا عبداللهی با بیان اینکه مشائل مدیریتی اکنون گریبانگیر پدیده، نفت مسجدسلیمان و بسیاری از دیگر تیم‌های فوتبال ماست، افزود: تقاضای من از همه دست‌اندرکاران و مسوولان این است که ساختارهای ابتدایی و پایه‌های اولیه تشکیلاتی تیم فوتبال را درست کنند و همه تیم‌های فوتبال باید ساختارشان یکی باشد تا مربیان فقط تمرکزشان را روی کار فنی بگذارند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: در خصوص مدیرعامل که آقای نظری استعفا خودشان را اعلام کردند و باشگاه و مجموعه با استعفایشان موافقت کرد الان قائم‌مقام باشگاه مهندس شجاعی هستند که تمام صفر تا صد این باشگاه را مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع چمن شهید بنا محمدی بعضی از رسانه‌های بومی متأسفانه آمدند فیلمی از سال‌های گذشته را انتشار دادند و ذهن سرمربی و کادر ایشان و همچنین ذهن مردم را خراب کردند که متأسفانه این‌ها یک شیطنتی بود در مسجدسلیمان بود که الحمدلله از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و خدمات شرکت نفت، این‌ موضوع رسیدگی شد و برای بازی فولاد در مسجدسلیمان آمادگی ۱۰۰ درصدی داریم.

وی در خصوص دیدار تیم خود با پدیده خراسان نیز گفت: امیدوارم دیدار فردای ما با پدیده خراسان، یک بازی خوب باشد، هر دو تیم مشکلاتی دارند و مشکلات ما کماکان هست ولی نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم به‌خاطر این‌که فکر می‌کنم تمرکزم باید روی بازی باشد و شاید بعد از بازی فردا درباره مشکلات صحبت کنم.

عبداللهی افزود: به‌هرحال ما آخرین تیمی بودیم که تشکیل شدیم و وقتی یک تیم دیر تشکیل می‌شود مشکلات ناشی از آمادگی جسمانی و مشکلات بازی تدارکاتی، همه این‌ها برایش وجود دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی ادامه داد: ما دو بازی ابتدایی خود را تدارکاتی حساب می‌کنیم، بازی قبل به‌خاطر مشکلاتی که بود غافل‌گیر شدیم و به خاطر معطلی‌هایی که صورت گرفت بازی قبل را از دست دادیم و البته بعد به بازی برگشتیم ولی دیر شده بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه‌های ما از فردا شروع می‌شود و به بازیکنانمان ایمان کامل داریم و می‌دانیم که بازیکنان توانمندی داریم که فقط کافی است تمرکزشان روی بازی باشد و از حداکثر توان خود استفاده کنند، چرا که بازیکنان ما اینقدر باتجربه هستند که گول مشکلات تیم پدیده را نخورند و با تمام وجود بازی کنند و امیدوارم که فردا روز خوبی برای ما باشد.

وی افزود: در بازی فردا بازیکن محروم نداریم و تنها ۲ مصدوم داریم که پزشکان تلاش می‌کنند که آنان را به بازی فردا برسانند.

روز شنبه و در چهارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم پدیده خراسان ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد نفت مسجد سلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد فوتبال تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان پدیده خراسان بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟

تین نیوز

مردم شهر مسجد سلیمان از استاندار خوزستان تسریع در احداث جاده چهاربانده محور ملاثانی به مسجدسلیمان را مطالبه کردند. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این کارزار خطاب به علی اکبر حسینی محراب؛ استاندار خوزستان آمده است: شهر نفت خیز و تاریخی مسجدسلیمان که در تاریخ کشور در عرصه هنر و علم پزشکی و ادبیات کهن و داشتن انسان هایی فرهیخته، عالم و خدوم و همچنین احداث بناهای جدید و مدرن در کشور از اولین ها بوده و اولین چاه نفت خاورمیانه را در خاطره ها دارد و توریسم و گردشگران زیادی برای دیدن این دکل و چاه نفتی به این شهر می آیند و در حال حاضر نیز از ثروت خدادادی نفت و گاز بهره مند است و نیز تیم فوتبال در لیگ کشور دارد، از داشتن جاده چهار باند بین شهرهای ملاثانی و مسجدسلیمان بی بهره است.

در ادامه عنوان شده که تصادفات رانندگی زیادی به دلیل دوطرفه بودن جاده مذکور موجب تلفات جانی و مالی شده است و این در حالیست که بیشتر جاده های کشور از نعمت یک طرفه بودن جاده و داشتن اتوبان بهره مند هستند ولی در خوزستان ثروت خیز سزاوار نیست جاده ای با استانداردهای قدیم بین شهرهای ذکر شده داشته باشیم؛ لذا برای رفاه حال ساکنین این شهر و تردد کم خطر به مرکز استان از آن مقام تقاضا داریم که در امر تسریع احداث جاده چهار باند بین شهرهای ملاثانی و مسجدسلیمان دستور مقتضی معمول فرمایید.

این کارزار در حالی از روز 2 اردیبهشت ماه مطرح شده که معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چند روز پیش پیرامون آخرین وضعیت چهار خطه کردن محور اهواز ملاثانی مسجد سلیمان تشریح کرد: ۱۳ کیلومتر از مسیر ملاثانی به سمت مسجدسلیمان به صورت کامل چهار خطه شده است.

مطلب پربازدید استان ها را بخوانید:

طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود

رحمان بهرامی طرح چهارخطه کردن محور ملاثانی به سمت مسجدسلیمان را بسیار مهم و پرتردد عنوان کرده و گفته: در این محور، عملیات چهار خطه کردن مسیر ملاثانی به مسجدسلیمان در قالب پنج قطعه، به طول ۳۴ کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجرا بوده و عمده اعتبارات این طرح نیز تامین شده است.

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در صورت تکمیل و اتمام این طرح ها حدود ۴۷ کیلومتر از این محور پر تردد به حالت چهار خطه تبدیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم