Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید.

شب گذشته ۵ مسابقه برگزار شدند که در پایان تیم‌های مدعی سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند قزوین موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های امروز ابتدا تیم‌های مجتمع فردوس قم و چیپس کامل مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان چیپس کامل مشهد موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. در این بازی که به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، سید سجاد رضوانی و امید رخشانی موفق شدند برای چیپس کامل گلزنی کنند و تک گل فردوس را هم سیدمصطفی موسوی خواه به ثمر رساند.

در آخرین بازی امشب هم ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود عبور کند. این دیدار به میزبانی زندی بتن و در سالن بعثت کلاردشت برگزار شد.

با پایان رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم‌های سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در جایگاه‌های اول تا سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید

مرتضایی: خدا را شکر که موفق شدیم ۳ امتیاز بازی با شهروند را به دست بیاوریم

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال مسابقات هفته هشتم روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ آبان ماه) هفته آینده در شهر‌های مختلف کشور شروع می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش

برنامه کامل بازیهای هفته ۲۶ فوتبال لیگ برتر ایران را در رادیو ایمنا بشنوید.

کد خبر 751085

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی