Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:14:12 GMT

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۸۰۳

روند سوخت رسانی در فارس مناسب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب و به موقع کارشناسان این شرکت در فعال سازی مجدد جایگاه‌ها و سوخت رسانی به مردم استان درکوتاهترین زمان ممکن قدردانی کرد.

او ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حملات سایبری و اختلالات مشابه اضافه کرد: باید از شرایط پیش آمده برای پیشگیری از بروز رخ داد‌های مشابه بهره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی همکاران منطقه، روند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد جایگاه‌های سوخت درکوتاه‌ترین زمان ممکن را حاصل تلاش نیرو‌های انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی استان بیان کرد.

فعال بودن بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت فارس 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس نیز با ارائه گزارشی از روند راه اندازی مجدد جایگاه‌های سوخت استان گفت: تاکنون بیش از ۹۰ در صد از جایگاه‌های استان فعال و در حال ارائه سوخت به مردم است و مشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

اسداله طاهری از تشکیل ۴۰ تیم تخصصی در این زمینه خبر داد و گفت: هماهنگی با مقامات استان و واحد‌های صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیرو‌های متخصص، هماهنگی با مالکین جایگاه‌ها و شرکت‌های حمل ونقل، آموزش نیرو‌ها، راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان‌های سامانه هوشمند در ستاد و نواحی منطقه از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد جایگاه‌ها است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس همچنین از اقدامات و همکاری مناسب نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان و اطلاع رسانی بسیار به موقع و مستمر اصحاب رسانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی مجدد جایگاه ها فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است