Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: بازی‌های نفت آبادان و فجر سپاسی همیشه دیدنی بوده و تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب در آمده است.

خبرگزاری میزان - علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل فجر شهید سپاسی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی‌های نفت آبادان و فجر سپاسی همیشه دیدنی بوده و همیشه چه وقتی من سرمربی بودم و چه افراد دیگر، این بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*آرزو می‌کنم فارغ از برد و باخت، این بازی در کمال سلامت به پایان برسد.

*در دو بازی گذشته، شرایطی را داشتیم ک مستحق شکست نبودیم، در بازی اول گل آفساید دریافت کردیم، در بازی دوم نیز برابر گل کهری قرار گرفتیم که برای قهرمانی می‌جنگد و در آن بازی پایاپای، در دقیقه ۹۰ یک پرتاب اشتباه گرفته شد و روی همان صحنه گل دریافت کردیم.

* روی نقاط ضعف کار کرده و قصد داریم تا نقاط قوت خود را در بازی فردا افزایش دهیم. فردا یک بازی هجومی از تیم فجر سپاسی شاهد خواهید بود و قطعا بازیکنان ما با تمام وجود کار می‌کنند و سیستم ما هجومی است.

*از مقامات باشگاه ممنونم که شرایطی را ایجاد کردند که ما از سا گذشته هیچ دغدغه‌ای در زمینه مالی نداشته باشیم و همه امکانات و کادر ما سر جای خود وظیفه خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: لیگ حرفه‌ای یا دورهمی مدیران فوتبال ایران!/ از جوشکاری دیرک دروازه تا شخم زدن زمین

انتهای پیام/

برچسب ها: علی اصغر کلانتری فجر سپاسی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فجر شهید سپاسی علی اصغر کلانتری فجر سپاسی لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان