Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فجر شهید سپاسی تیم خوب و دونده است. مسابقه های آنها را آنالیز کردیم و به بازیکنان تاکید کردم که جایی برای ارتکاب اشتباه فردی نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد خرمگاه امشب(جمعه هفتم آبان 1400) با حضور در نشست پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز که قرار است فردا از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم تختی آبادان برگزار شود، در خصوص عدم حضور منصوریان طی هفته گها گذشته اظهار کرد: ما حدود ۲۸ روز است که او را در اختیار نداریم هر چند که به صورت آنلاین تیم را هدایت می‌کنند اما از انرژی که در تمرین و حین مسابقه به تیم تزریق می‌کنند، محروم هستیم و امیدواریم که ایشان هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آوردند و به تیم ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ضمن گلایه شدید از داور دیدار نفت و تراکتورسازی طی هفته دوم رقابت ها، گفت: در حالی که تمام کارشناسان تاکید داشتند که دو پنالتی برای تیم صنعت نفت گرفته نشده، متاسفانه هم به دلیل ضعف داوری و هم اشتباه های فردی، سه گل دریافت کردیم. اگر قاضی میدان(شریفی) دقیقه ۸۲ پنالتی را برای تیم ما گرفته بود، مسابقه را به تساوی کشانده بودیم و الان نتیجه چیز دیگری بود. امیدوارم اولین و آخرین رقابت فصل باشد که از داوری ضربه می‌خوریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: فجر شهید سپاسی تیم خوب و دونده است. مسابقه های آنها را آنالیز کردیم و به بازیکنان تاکید کردم که جایی برای ارتکاب اشتباه فردی نداریم.

خرمگاه در پایان بیان کرد: امیدوارم که فردا بازیکنان با تلاش زیاد و غیرت خود بتوانند سه امتیاز دیدار را از آن خود کنند تا بتوانیم مردم آبادان را خوشحال کنیم و به اولین امتیاز های خود در این فصل پیدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران فجر شهید سپاسی شیراز فوتبال آبادان فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟