Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@12:56:47 GMT

برگزاری کارگاه «فیزیک سلول‌های خورشیدی»

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۱۳۸

برگزاری کارگاه «فیزیک سلول‌های خورشیدی»

انجمن علمی دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک و انجمن های همکار، کارگاه «فیزیک سلول‌های خورشیدی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "مسائل اقتصاد انرژی"، "نیمرساناها"، "تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی"، "ساختار پایه سلول های خورشیدی" و "محدودیت های تبدیل انرژی در سلول های خورشیدی" از جمله مباحث و سرفص هایی است که در این برنامه به آن ها پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تدریس محمدحسین علی اصغرنژاد ـ دانش آموخته فیزیک گرایش حالت جامد و مدرس و پژوهشگر حوزه رباتیک، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۵ و ۲۷ آبان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و جمعه ۲۸ آبان از ساعت ۱۷ الی ۲۰، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه mh_aliasgharnezhad@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سلول های خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • ناسا برای طوفان‌های شدید خورشیدی در مریخ آماده می‌شود
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی