Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه دو اهواز گفت: تا قبل از شروع بارندگی‌ها پروژه‌های مهم دفع آب‌های سطحی منطقه به سرانجام می‌رسد.

محمد سعیدی حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی کیان شهر به سمت کانال سلمان با هزینه‌ای به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در دست اجرا است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم طی ۲۰ روز آینده تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این پروژه لوله گذاری در دوسایز ۴۰۰ میلی‌متر به طول ۲۴۰۰ متر و ۲۵۰ میلی‌متر به طول ۵۰۰ متر انجام شده است.

شهردار منطقه دو اهواز اضافه کرد: جمع شدن آب در زیرگذر کیان آباد که در سال‌های گذشته حواشی زیادی داشت با هزینه چهار میلیارد ریال و لوله گذاری به طول ۳۵ متر در حال انجام است که تا قبل از شروع بارش‌ها به پایان می‌رسد و امسال دیگر خبری از جمع شدن آب زیر این پل نیست.

سعیدی حردانی تاکید کرد: با تمام توان و بدون وقفه برای تحقق وعده‌های داده شده به شهروندان پای کار هستیم، در این راستا برنامه‌ریزی و آموزش لازم برای نیرو انسانی منطقه برای مقابله با اولین بارش انجام شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات متعدد تجهیزات مورد نیاز در اختیار عوامل اجرایی و خدماتی قرار گرفته است.

کد خبر 531689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اهواز شهرداري اهواز دفع آب های سطحی بارندگی فاضلاب اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال