Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت:بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در  محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور  حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است .

فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید صبح امروز خود از گردنه اسدآباد در گفت و گو با ایسنا  اظهار کرد:با توجه به‌ اینکه شهر اسدآباد در یک محور بین المللی قرار دارد در حال حاضر دو پروژه بزرگ  ایمن سازی گردنه و پروژه کنار گذر در این محور در حال اجراست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به  ایمن سازی گردنه اسدآباد ، افزود: 5کیلومتر از  حفاظ میانی آن نصب  و روشنایی  بخش هایی از آن که  دارای مشکل عمده بودند تامین شده ضمن اینکه برخی کارهای تکمیلی نیز باقی مانده که در هفته های آتی انجام و به پایان خواهد رسید.

فرزانه  همچنین با اشاره به پروژه کنار گذر اسدآباد نیز خاطر نشان کرد: پروژه کنار گذر به اتمام رسیده و در حال حاضر دارای مشکلاتی در اتصال ورودی شهر بود که با هماهنگی شهرداری و پیمانکارطرح برای آن برنامه ریزی شکل گرفته که در آینده بسیار نزدیک انتقال لوله های آی شرب و آب فضای سبز شهرداری انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم پیگیر تامین  اعتبارات لازم برای هزینه های  اجرای حفاظ میانی، تابلو علائم های کنار گذر است ،خاطرنشان کرد: این پروژه به اتمام کار نزدیک شده که با مرتفع شدن مشکلات در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
فرزانه یاد آور شد:اعتباری افزون بر 17تا 18میلیارد تومان برآورد اولیه برای کل حفاظ های میانی، تابلو علائم،خط کشی و جابه جایی برخی لوله ها در این پروژه شده که خوشبختانه بخشی از اعتبار نیز تامین گردیده و در صورت تامین مابقی اعتبار پروژه به صورت کامل  تکمیل و به بهره برداری می رسد.

فرماندار اسدآباد هم اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی و فصل سرد سال ایمنی بیشتر جاده ها به ویژه محور گردنه اسدآباد ضرورت دارد که به همین منظور صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راهداری  و جانشین پلیس راه استان و دیگر  دستگاه های ذی ربط شهرستان  از گردنه اسدآباد بازدید و تصمیماتی در تعریض ،تثبیت روشنایی و رفع نقاط حادثه ساز گردنه بویژه بحث روشنایی اتخاذ و قرار شد در  روزهای آینده با سرعت بیشتری کارها انجام گیرد تا هر چه سریعتر شاهد ایمنی گردنه باشیم.
سعید کتابی  با اشاره به کنار گذر اسدآباد ،یاد آور شد:با توجه به اهمیت پروژه و تردد استان های غربی کشور  به شمال کشور از اسدآباد ،مشکلاتی در بحث راه اندازی و بهره برداری از پروژه کنار گذر وجود داشت در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای آن ارائه شد که با اجرای این راهکارها شاهد افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر این طرح باشیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها کنارگذر اسدآباد ایمن سازی کاهش تصادفات نیوجرسی گردنه اسدآباد حادثه خیز پروژه کنار گذر گردنه اسدآباد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور