Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:15:59 GMT

قلی‌زاده یک گل دیگر در بلژیک می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۸۹۵

قلی‌زاده یک گل دیگر در بلژیک می‌خواهد

شارلروا در حضور هافبک ایرانی خود دیدار مقابل یوپن را آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک امروز پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال شارلروا در حالی که علی قلی‌زاده را در لیست مسابقه دارد، از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه دو پایس به مصاف تیم رده چهارمی یوپن خواهد رفت.

 

علی قلی‌زاده پس از سه هفته گلزنی پیاپی در ژوپیر لیگ بلژیک و ثبت یک پاس گل در دیدار اخیرشان، امروز هم در ترکیب شارلروا مقابل یوپن حضور دارد و امیدوار به تداوم گلزنی‌های خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک ایرانی شارلروا که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۱۱ بازی انجام داده و طی این مدت چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، سه روز قبل هم در دیدار جام حذفی حضور ۱۲۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت.

 

تیم فوتبال شارلروا در این فصل ۵ پیروزی، ۵ مساوی و ۲ شکست داشته و با ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفته است.

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده ژوپیر لیگ بلژیک قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند