Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در حوزه منابع انسانی ایفای صحیح وظایف و تحقق اهداف سازمانی نمود زیادی در بهبود عملکرد کارکنان سازمان دارد و تاثیر این حوزه بر عملکرد و خدمت‌رسانی سازمان اهمیت فوق‌العاده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی آگاهی از خواسته‌ها و مطالبات کارکنان را مأموریت اصلی معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی دانست وگفت:کارکنان باید با اطمینان خاطر خواسته‌ها و مطالبات خود را پیگیری کنند وشرایط مناسب برای فعالیت وخدمت‌رسانی کارکنان به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی فراهم شود.

موسوی تناسب بین اختیارات و پاسخگویی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در حوزه منابع انسانی باید از همه امکانات برای جذب، ساماندهی، نگهداشت، ایجاد انگیزه و ارتقاء عادلانه کارکنان اقدام کنیم و کارکنانی که کار مشابه و عناوین استخدامی مختلف دارند باید از شرایط عادلانه برخوردار شوند.

وی ادامه داد: شایسته‌گزینی در انتصابات در حوزه‌های مختلف سازمان از دیگر مسائل مهم است و انتظار کارکنان واحدهای اجرایی این است که ارتقائ شغلی عادلانه و متناسب با استحقاق افراد انجام شود.

موسوی ایجاد محیط و شرایط مناسب برای کار و خدمت به مردم در مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: حوزه منابع انسانی باید از شرایط کاری و زندگی عموم کارکنان آگاهی داشته باشد و برای رفاه و بهبود شرایط کار و زندگی کارکنان اقدام کند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی هدف نهایی تمامی اقدامات مدیریتی را بهبود و ارتقاء خدمات به جامعه تحت‌پوشش این سازمان دانست و گفت: محور ارزیابی فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی از منظر ذی‌نفعان این سازمان یعنی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان خواهد بود و باید تا حد امکان خدمت‌محوری را در این سازمان تقویت کنیم.

موسوی آموزش مستمر و موثر کارکنان را از دیگر حوزه‌های دارای اهمیت در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: دانش سازمانی موتور محرک تحول است و حوزه منابع انسانی باید برای غنی شدن دانش سازمانی فعالیت کند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی انتصاب ابوالفضل عفت‌نژاد به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان را به دلیل روحیه تحول گرایی دانست و گفت: آقای عفت‌نژاد در حوزه منابع انسانی اهل فن است و روحیه تحول‌گرا در حوزه مدیریتی منابع انسانی دارد. مثبت‌نگری و تلاش شبانه‌روزی از دیگر روحیات ایشان است.

موسوی همچنین از تلاش‌ها و خدمات هادی زبده شیرکوهی، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد.

ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه از حسن اعتماد سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: از تمامی همکاران معاونت و سایر همکاران سازمان برای انجام بهینه مأموریت و ایجاد تحول در حوزه منابع انسانی درخواست کمک و همکاری دارم.

وی افزود: ایجاد عدالت و رفع تبعیض در نظامات جذب، نگهداشت و انتصابات کارکنان از برنامه‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود.

عفت‌نژاد ادامه داد: مهمترین اولویت این معاونت رسیدگی به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان است و از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد عدالت در ارائه خدمات استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری بیمه بیکاری توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی حوزه منابع انسانی سرپرست سازمان عفت نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری