Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار یولیان ناگلزمان از آسیب دیدگی مدافع فرانسوی بایرن مونیخ خبر داد. 

دینو تاپ مولر از پیروزی بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از IMIASANMIA، بایرن مونیخ در چارچوب هفته دهم بوندسلیگا و اولین بازی خود پس از شکست سنگین مقابل مونشن گلادباخ، در خانه اونیون برلین به میدان رفت و توانست میزبانش را با نتیجه 5-2 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دینو تاپ مولر، دستیار یولیان ناگلزمان (که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی تواند تیمش را همراهی کند) در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:

تعویض لوکاس هرناندز؟ او از ناحیه پایین زانو دچار ضربدیدگی شده بود، امیدواریم لوکاس را روز سه شنبه (مقابل بنفیکا) در اختیار داشته باشیم. از اینکه توانستیم تمایلمان به ارائه یک واکنش خوب را نشان دهیم، بسیار خوشحالیم. بازی در این استادیوم هیچ وقت آسان نیست، مخصوصا مقابل تیمی که در 21 بازی اخیر داخل خانه شکست نخورده بود.

به نظرم کاملا روی بازی تسلط داشتیم، به خصوص در نیمه اول. تغییراتی که در ترکیب اعمال کردیم، به هیچ عنوان ربطی به عملکرد تیم در روز چهارشنبه (شکست مقابل مونشن گلادباخ) نداشت، به منظور کنترل مقدار زمان بازی بازیکنان بود. زوله جای اوپامکانو، کومان جای گنابری و استانیشیچ جای پاوار، گورتسکا هم که مصدوم بود. در تمام پست ها یک عملکرد باکیفیت داشتیم.

عملکرد مولر؟ توماس یک بازین بسیار مهم برای بایرن مونیخ است، یک رهبر که تجربه بسیاری دارد. بازیکنان رهبر در چنین بازی هایی نقش خیلی مهمی ایفا می کنند و توماس هم جزو همین دسته است. او نیز مانند بقیه هم تیمی هایش یک عملکرد خیره کننده به نمایش گذاشت. عملکرد اوپامکانو؟ خوشحالم که توانست به هنگام ورود به زمین نقش خوبی ایفا کند. این تمام تیم بود که باید به بازی روز چهارشنبه واکنش نشان می داد، نه فقط اوپا. از عملکردش خوشحالیم و امیدواریم بتوان به همین شکل کارش را ادامه دهد. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟ تبلیغات اینستاگرامی، دلیل احضار سیدجلال حسینی و امید عالیشاه به کمیته اخلاق وینیسیوس: مودریچ همیشه می گوید تو حرکت کن، توپ خواهد رسید واکنش تماشایی آرون رمزدیل مقابل لسترسیتی (لسترسیتی - آرسنال)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • رئال یا مونیخ؛ امشب تکلیف دیگر فینالیست مشخص می‌شود
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ