Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:09:59 GMT

اشک شوق هوادار پورتو از دریافت پیراهن طارمی (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۰۵۶۵

اشک شوق هوادار پورتو از دریافت پیراهن طارمی (عکس)

ستاره ایرانی تیم پورتو با اهدای پیراهنش به یک هوادار، اشک او را در آورد.

به گزارش ورزش سه، تیم پورتو امشب موفق شد با پیروزی 4 بر یک مقابل بواویشتا 25 امتیازی شده و موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ پرتغال صعود کند.

 

مهدی طارمی پس از درخشش در دو مسابقه اخیر پورتو که در لیگ برتر پرتغال هت‌تریک کرد و در حضور تعویضی در لیگ‌کاپ یک گل به ثمر رساند، امشب انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند داشت اما سهمی از 4 گل تیمش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او در شبی که حداقل دو پنالتی رویش گرفته نشد و یک گلش مردود اعلام شد، دو پاس گل داد تا بازهم نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند. هواداران پورتو که این روزها مهدی طارمی به ستاره یک تیم شان تبدیل شده در پایان مسابقه این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

 

در میان هواداران پورتو چند نفر هم حضور داشتند که با پرچم ایران حضور یافته بودند؛ یکی از هواداران دست نوشته بزرگی به دست داشت که روی آن نوشته شده بود: "مهدی پیراهنت را به من بده!" جالب اینجاست که رنگ این نوشته ها نیز به رنگ پرچم ایران بود تا در کنار پرچم ایران، آن بخش از ورزشگاه، برای طارمی حال و هوای دیگری داشته باشد.

 

 

 

 

 

ستاره پورتو زمانی که متوجه این دست نوشته و پرچم ایران شد به سمت هواداران یاد شده رفته و در حرکتی جالب، درخواست هوادار خانمی که پیراهنش را می خواست اجابت کرد. این هوادار در حالی که با چهره ای ذوق زده به طارمی خیره شده بود، پس از دریافت پیراهن او در حالی که از شدت شادی اشک می ریخت، یکی از بهترین خاطرات خود را تجربه کرد.

 

 

مهاجم گلزن تیم ملی ایران بعد از این که حرکت زیبای فوق را انجام داد مثل همیشه با حالتی خونسرد برگشته و به مسیر خود ادامه داد؛ در حالی که هنوز تشویق می شد و هواداری که پیراهنش را گرفته بود، در حس و حالی دیدنی قرار داشت. این ستاره محبوب در حین ترک زمین با درخواست چند هوادار دیگر هم مواجه شد که از او درخواست عکس یادگار کردند؛ مهدی درخواست این هواداران خردسال را هم فروتنانه قبول کرده و با گرفتن گوشی از آنها، یک سلفی خاطرانگیز برایشان گرفت.

 

 

 

پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی پرچم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال

تمرین امروز استقلال با دعوت جواد نکونام از یک مهمان ویژه حال و هوای متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، رسول مولایی، هوادار معلول استقلال که تصویر او پس از دیدار مقابل شمس آذر در فضای مجازی وایرال شده بود،  امروز به دعوت جواد نکونام به همراه دختر خود در کمپ حجازی حاضر شد و دقایقی را با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نکونام به نشانه قدردانی و به عنوان پیراهن یادگاری یک پیراهن استقلال را به مولایی هدیه داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد حمله نکونام به معاون باشگاه استقلال؛ ایشان بی خود می کند که بخواهد جواب من را بدهد!

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏