Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:09:09 GMT

زیرساخت های حوزه پدافند غیر عامل ایلام رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۰۶۰۹

زیرساخت های حوزه پدافند غیر عامل ایلام رصد می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام گفت: زیرساخت ها و امکانات حوزه پدافند غیرعامل این استان به صورت منظم و مستمر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تمام تهدیدات در کوتاه ترین زمان با کمک مهندسان پیگیری و برطرف می شود.

 محمد رحیمی  در حاشیه برگزاری برنامه های حوزه پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:  در برخی موارد ممکن است حملات سایبری در کشور و استان وجود داشته باشد که این حملات شکست با شکست مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیشرفت علم و تکنولوژی های روز دنیا، حوزه پدافند غیرعامل ایران نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام ادامه داد: با تلاش هم جانبه مهندسان این مرز بوم، تلاش هکر های که قصد حمله سایبری به تاسیسات کشور را دارند ناکام خواهد ماند.

 رحیمی از برگزاری ۱۹۲ برنامه هفته پدافند غیرعامل در سراسر استان خبر داد و گفت: رزمایش قطع برق اکثر مراکز حساس استان، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز انجام شد.
رحیمی اضافه کرد: همچنین امروز مانور امدادی جمعیت هلال احمر با همکاری اداره آبفا استان با عنوان ( زلزله و پناهگاه امن) با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برگزار شد.
به گفته وی هدف از برگزاری این مانور، شناسایی نقاط ضعف ، کمبود ها و تلاش هم جانبه برای رفع آنان است.
هفته پدافند امسال با عنوان "پدافند غیر عامل، ایران پایدار " نام گذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام حوزه پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است