Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از صادرات ۴۳۹ تن محموله کیوی از بندر امیرآباد شهرستان بهشهر به کشور ازبکستان در مهرماه امسال خبر داد.

او افزود: این محموله کیوی پس از بازدید و بررسی آزمایشگاهی توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد به مقصد کشور ازبکستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: ۴۵ تن سیب و ۱۳۷ تن برگ توتون نیز مهرماه امسال از بندر امیرآباد به کشور‌های اوراسیا صادر شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بهشهر بندر امیرآباد صادرات کیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسائل و مشکلات فعالان و تولید کنندگان حوزه دام و طیور مهاباد با حضور مسئولان استانی بررسی شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه از هماهنگی برای صادرات مرغ در استان گفت و افزود: استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های تولید کننده گوشت مرغ هست که رتبه هشتم کشوری را دارد.

 بستانچی با بیان اینکه برای جلوگیری از خسارت به مرغدارها در برابر تولید مازاد، تشکل‌ها باید پای کار بیایند تا صادرات مستقیم صورت گیرد، اضافه کرد: هم اکنون سهم کل کشوراز تولید مرغ ۷ هزار تن است که ۵ هزارتن آن برای اتحادیه مرغداران و ۲۰۰۰ تن هم مربوط به زنجیره‌هاست.

شریفی مدیر تولید زنجیره یکپارچه  تولید مرغ هم می گوید: مقرر شده امسال تولید گوشت مرغ را  به ۱۵ هزار تن در سال برسانیم و ۲۵۰۰ تن افزایش تولید داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم با اشاره به اینکه در شهرستان مهاباد حدود ۳۳۰ هزار راس دام سبک و۲۱ هزار راس دام سنگین جود دارد افزود: از این میزان سالانه حدود ۴ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز و بیش از ۱۶ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

حقگوی گفت: در شهرستان مهاباد ۷۴ واحد دامداری فعال است که در مجموع بیش از ۳۷ هزار تن محصولات دامی شامل گوشت سفید، گوشت قرمز، عسل، شیر و فرآورده‌های دامی در در آن تولید می‌شود.

بهسازی و نوسازی جایگاه‌های دام روستایی،تامین نهادهای دام و طیور و  جوجه و افزایش پوشش  بیمه ای  واحدهای تولیدی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد