Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام عملیات راهداری و نگهداری راه ها از جمله شانه‌سازی و رفع نواقص شانه راه‌ها، در همه محورهای استان ایلام توسط نیروهای راهداری و بطور امانی اجرا می شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل افزود: نصب و تعمیر سه هزار و ۱۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب چهار کیلومتر نیوجرسی، نصب و تعمیرات ۲ کیلومتر گاردیل و عملیات خط کشی بیش از یک هزار و ۳۶۰ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، شیب شیروانی ۵۸ کیلومتر و شناسایی تجاوز به حریم ۹۱ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

دلخواه اضافه کرد: همچنین نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

وی بیان کرد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اهم فعالیت های این اداره کل در سال گذشته گفت: ۲۷۳ کیلومتر از راههای استان در این ‌مدت روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد که از این میزان ۵۲ کیلومتر مربوط به راههای روستایی ایلام است.

دلخواه افزود: همچنین سال ۹۹ بیش از ۴۵۰ کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و ۳۴۰ هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

به گفته وی، همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اداره کل راه ها خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، دراطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد_ بهرآسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود، لذا با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر، از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه اعلام شده خواسته می شود در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان جایگزین نیز اعلام می شود.

کد خبر 6094007

دیگر خبرها

  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان