Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:02:12 GMT

 آغاز فعالیت گرمخانه آقایان کرج از اواسط آبان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۳۴۷۵

 آغاز فعالیت گرمخانه آقایان کرج از اواسط آبان

ایسنا/البرز معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج گفت: گرمخانه آقایان ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر در روز را دارد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا هدف از راه‌اندازی گرمخانه‌ها را ساماندهی افراد آسیب‌دیده به‌ویژه بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها عنوان کرد و  اظهار کرد: گرمخانه آقایان مانند سال‌های گذشته از اواسط آبان ماه با ظرفیت روزانه ۱۰۰ نفر آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: البته تعداد پذیرش گرمخانه آقایان در روزهای سرد سال افزایش خواهد یافت.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج در ادامه به وضعیت گرمخانه بانوان اشاره کرد و گفت: گرمخانه بانوان روزانه ۶۰ نفر مددجو را پذیرش می‌کند.

رضوانی در ادامه اضافه کرد: گرمخانه بانوان در کرج از اول سال جاری و به‌طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

رضوانی افزود: میان معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با هیئت رزمندگان توافقی صورت گرفته تا در فصل سرما مددجویان آقا در محل بیت الاحزان اسکان یابند.

این مسئول توضیح داد: گرمخانه آقایان در میدان شاه عباسی و گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران، جنب فرهنگسرای طبیعت فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج گرمخانه آقایان گرمخانه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد