Web Analytics Made Easy - Statcounter

الِک بالدوین برای اولین بار به طور علنی درباره تیراندازی تصادفی در صحنه ساخت فیلمی که به مرگ هالیانا هاچینز فیلمبردار منجر شد صحبت کرده و گفته "او دوست من بود. "

به گزارش بی بی سی، این هنرپیشه در گفتگو با خبرنگاران گفت که او از محدود کردن استفاده از سلاح واقعی در تولید فیلم‌ها در آینده برای تامین امنیت حاضران حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که پلیس به او دستور داده است درباره تحقیقات در این مورد صحبت نکند.

دادستان‌ها می‌گویند که آن‌ها طرح اتهامات جنایی در مورد این حادثه را مردود نمی‌دانند.

خانم هاچینز، ۴۲ ساله، در صحنه فیلم "وسترن راست" (Western Rust) در ایالت نیومکزیکو در آمریکا کشته شد. این زمانی بود که آقای بالدوین ندانسته سلاحی با گلوله واقعی را شلیک کرد. جوئل سوزا کارگران فیلم در این حادثه از ناحیه شانه زخمی شد.

آقای بالدوین که با خانواده اش به ایالت ورمانت رفته در مورد خانم هاچینز به خبرنگاران گفت: "او دوست من بود. روزی که وارد سانتافه شدم و شروع به فیلمبرداری کردیم او و جوئل را شام بیرون بردم. "

"همه ما خیلی خیلی خوب روی صحنه فیلمبرداری با هم کار می‌کردیم تا اینکه این حادثه وحشتناک اتفاق افتاد. "

ویدئوی این گفتگو با خبرنگاران را وبسایت "تی ام زی" منتشر کرده است. آقای بالدوین گفت که حادثه رویدادی "یک در تریلیون" بود.

روز چهارشنبه محققان گفتند که یک "پرتابه سربی" از شانه کارگران خارج شده که به نظر می‌رسد گلوله واقعی باشد. آن‌ها گفتند که "مواردی از غفلت و کوتاهی" در زمینه ایمنی در صحنه دیده شده است.

در همین حال وکلای هانا گوتیرز-رید، کسی که مسئول سلاح‌های صحنه فیلم بود، در بیانیه‌ای گفته اند که او نمی‌داند "گلوله واقعی از کجا آمده بود. "

آن‌ها گفتند که او "هرگز شاهد نبوده کسی با این سلاح‌ها گلوله واقعی شلیک کند و او اجازه چنین چیزی را نمی‌داده است". آن‌ها تولیدکنندگان را به قصور، و ایجاد شرایط کاری ناامن متهم کردند.

آقای بالدوین که از تولیدکنندگان فیلم است گفت او "واقعا شک دارد" که تولید فیلم هرگز از سر گرفته شود. سخنگوی تولیدکنندگان فیلم اظهار نظر نکرده است.

آیا قبلا سابقه داشته؟

مرگ بر اثر شلیک اشتباهی هنگام فیلمبرداری هرچند به شدت غیرمعمول است، اما اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد.

سال ۱۹۹۳ در جریان فیلمبرداری فیلم کلاغ، براندون لی، پسر بروس لی بازیگر و ستاره رزمی‌کار، به طور تصادفی با شلیک تفنگ در صحنه کشته شد.

بعدا تحقیقات نشان داد که تفنگ قبلا یک دور شلیک شده بوده و در شلیک قبلی فشنگ در لوله تفنگ گیر کرده است. سپس هنگام شلیک در صحنه فیلم و زمانی که تصور می‌شده تفنگ خالی است، فشنگ و گلوله آزاد شده و براندون لی را کشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلوله واقعی صحنه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل