Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان از فعال شدن بیشتر از ۹۶ درصد از جایگاه‌های سوخت در استان خبر داد. - اخبار استانها -

عیسی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره آخرین وضعیت پمپ بنزین‌های استان اظهار داشت: با تلاش کارشناسان فنی شرکت مشکلی که از روز سه شنبه هفته گذشته ایجاد شده بود، برطرف شده و از 75 جایگاه سوخت در استان 72 جایگاه به مدار بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به از سرگیری فعالیت 96 درصد جایگاه‌های سوخت در استان گفت: فقط 3 جایگاه هنوز وارد مدار نشده که تلاش کارشناسان ما برای رفع مشکل همچنان ادامه دارد.

جزئیات حمله هکری به سیستم توزیع سوخت کشور/ سردار جلالی: حمله هکری اخیر به‌طور قطع توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شدواکنش توییتری نمایندگان به اختلال در سامانه سوخت70درصد جایگاه‌های سوخت در آذربایجان‌غربی به شبکه کارت سهمیه‌ای متصل شدند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ضمن قدردانی از صبوری مردم در مشکل پیش آمده از اتصال بیشتر از نیمی از جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند سوخت خبر داد و افزود: در حال حاضر 55 جایگاه سوخت در استان به این سامانه متصل شده است و مردم می‌توانند بنزین یکهزار و 500 تومانی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها برای اینکه 20 جایگاه دیگر استان به این سامانه هوشمند متصل شوند، همچنان ادامه دارد. در این جایگاه‌ها بنزین با نرخ آزاد بدون وقفه عرضه می‌شود و امیدواریم مشکل اتصال به سامانه نیز به زودی رفع شود.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگاه های سوخت سوخت در استان جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین