Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:48:16 GMT

اینتر 2-0 اودینزه؛ سه امتیاز حیاتی با دبل کوریا

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۴۴۱

اینتر 2-0 اودینزه؛ سه امتیاز حیاتی با دبل کوریا

اینتر در روز درخشش خوآکین کوریا توانست با دو گل بر اودینزه غلبه کرده و فاصله با صدرنشینان را موقتا به 4 امتیاز کاهش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، از هفته یازدهم لیگ ایتالیا امروز اینتر در سن سیرو میزبانی از اودینزه را برعهده داشت.

اینتر در رده سوم قرار داشت و اودینزه که تنها 11 امتیاز کسب کرده بود تیم چهاردهم جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرازتوری برای نزدیک تر شدن به میلان و ناپولی باید از این بازی سه امتیاز را کسب می کردند.

 

 

 

 

بازی با حملات اینتر شروع شد ولی اولین موقعیت گلزنی مسابقه را اودینزه در دقیقه 5 خلق کرد هرچند شوت لارسن چندان محکم نبود و در آغوش سمیر هندانوویچ جای گرفت.

 

15 دقیقه بعد روی کرنر ارسالی چالهان اوغلو، رانکویا با ضربه سر دروازه اودینزه را تهدید کرد ولی توپ با اختلافی اندک از روی تیر افقی راهی اوت شد.

 

 

 

 

در دقایق پایانی نیز پاس چالهان اوغلو به بارلا با شوت این بازیکن همراه شد ولی با برخورد به مدافعان راهی به دروازه پیدا نکرد. نیمه اول با برتری نسبی اینتر همراه بود ولی در نهایت بدون گل مساوی تمام شد.

 

 

 

 

حملات اینتر در دقیقه 60 به ثمر نشست. خواکین کوریا با یک حرمت انفرادی تا محوطه جریمه پیشروی کرد و با یک ضربه بسیار تماشایی دروازه اودینزه را باز کرد.

 

 

 

 

همین بازیکن دقیقه 68 گل دوم خود و اینتر را به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی روی پاس دامفریس توپ را به طاق دروازه چسباند تا اینتر 2-0 پیش بیفتد.

 

دقیقه 82 اودینزه توسط جرارد دلوفئو فاصله را به یک گل کاهش داد ولی کمک داور به درستی پرچم زد و گل را مردود اعلام کرد.

در نهایت این بازی با برتری 2-0 اینتر تمام شد و نراتزوری 24 امتیازی شدند.

اینتر میلان اودینزه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان اودینزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!