Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان طلب مربی سابق شهرخودرو، این باشگاه را در خطر کسر امتیاز قرار داده است.

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه استفان کوزین مربی ایتالیایی و اسبق شهرخودرو حکمی نزدیک به ۲ میلیارد تومان به‌علاوه ۷۵۰۰ فرانک بابت رسیدگی علیه تیم مشهدی دریافت کرد، حالا این پرونده به مراحل نهایی و خطرناک خود رسیده است.

مدیران شهرخودرو و هیات فوتبال که با یکدیگر بر سر پیدا کردن مقصر صدور این حکم اختلاف داشتند در همان زمان اقدام خاصی انجام ندادند تا حالا شهرخودرو در اوج بحران‌های مدیریتی‌اش، آماده کسر امتیاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: تا پنجشنبه اگر بدهی شهرخودرو به این مربی ایتالیایی پرداخت نشود، کسر امتیاز اعمال خواهد شد.

از سویی صبح روز دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان، جلسه‌ای در استانداری تشکیل شد تا به خاطر اتفاقات عجیب و غریب مدیریتی این تیم که حتی منجر به لغو یک بازی لیگ برتر شده، مالکیت فرهاد حمیداوی از تیمش ملغی شود. این تصمیم که بر اساس اتفاقات رخ داده و در جلسه شورای تامین استانداری خراسان رضوی گرفته شده در نهایت با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تا پنجشنبه وتو شده که اگر حمیداوی از پس پرداخت بدهی کوزین و عبور از این بحران خودساخته برنیاید، این دستور استانی اجرا خواهد شد و مالکیت از حمیداوی گرفته می‌شود.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در این‌باره توضیح داد: برای هزینه کردن و مدیریت نماینده‌مان در لیگ برتر افراد زیادی داوطلب هستند، فقط امیدوارم به زودی تکلیف مالکیت تیم مشخص شود.

این در حالی است که نماینده مشهد در دو بازی یک امتیاز کسب کرده و هفته آینده باید میهمان هوادار باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استفانو کوزین پدیده مشهد باشگاه شهر خودرو لیگ برتر خراسان رضوی کسر امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰