Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه اعضای کارگروه و شورای پدافند غیرعامل استان زنجان در زمینه حفظ آمادگی در برابر تهدیداتی که در زمینه‌های مختلف در جامعه امکان وقوع آن وجود دارد، همکاری قابل توجه و تنگاتنگی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بابیان اینکه مانور سیلوی غدیر زنجان تخلیه اضطراری بود،افزود: این مانور با همکاری اعضای کارگروه امداد و نجات و شورای پدافند عامل استان زنجان برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل تخلیه مجموعه‌های اداری و مسکونی را در این هفته  تمرین خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

او بااشاره به اینکه در تلاشیم تا تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، ادامه داد: مانور پناهگیری و تخلیه اضطراری به منظور تمرین‌های آمادگی در مواجهه با حوادث و سوانح غیرمترقبه با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار شد.

زمانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان هم گفت: در راستای اهمیت پدافند غیرعامل، این مهم مصونیت سازی بدن است که باید به کل ساختار اجتماعی جامعه و پیکره آن گسترش دهیم.

او افزود: هفته نکوداشت هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای همه دستگاه‌های اجرایی است تا حس همکاری را با هدف سنجش دفاعی و آمادگی زیرساخت‌ها در مقابل تهدیدات را داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان ادامه داد: تعمیم و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در میان آحاد مختلف مردم از طریق آموزش‌های مختلف در بخش‌های مختلف را آموزش می‌دهیم.

زمانی ادامه داد: همه این اقدامات به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و زمینه مشارکت اجتماعی نخبگان در راستای حفظ نظم و امنیت به سوی امنیت و توسعه پایدار انجام می‌شود.

ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان هم در ادامه این مراسم گفت: مانور تخلیه اضطراری به منظور ایجاد آمادگی دفاعی و ذاتی این اداره کل در خصوص تهیه، تأمین و اساسی مورد نیاز مردم در استان زنجان است.

او افزود: با اجرای این مانور‌ها به دنبال حفظ آمادگی در حوادث هستیم تا بتوانیم با توانایی‌های لازم و اقدامات به موقع گندم، آرد و کالا‌های اساسی مردم را به موقع تأمین و توزیع کنیم.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل تخلیه اضطراری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند