Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت در انتصاب مدیران استانی و معاونین وزارتخانه‌ها تدقیق بیشتری کند.

محمد امین جعفری مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اساسا قدرت اجرایی و موفقیت یک دولت بصورت مستقیمی وابسته به توان مدیران ارشد آن است؛ با این وجود بکارگیری مدیران متخصصِ، متعهدِ و باتجربه یک امر بدیهی است، اما مع الاسف در برخی از انتصابات دولت جدید شاهد چنین رویکردی نیستیم و بعضی از انتصابات در سطح مدیران میانی استان‌ها و همچنین برخی معاونین وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها همراه با حاشیه‌های بسیاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از منظر اینجانب دولت جدید باید در انتخاب‌های خود تدقیق بیشتری نماید و صرفا از افراد متخصصی استفاده کند که ضمن تعهد لازم، تجربه و توان کافی را هم داشته باشند.

جعفری بیان کرد: همچنین بکارگیری برخی مدیران که خود را در همه دولت‌ها جا می‌دهند و چهارچوب فکری مشخص و ثابتی را دارا نیستند باوجود جوانان توانمند انقلابی جای سوال دارد که انتظار می‌رود نزدیکان و مؤثرین دولت دقت نظر مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار کرد: افزایش سرعت انتصابات مسئله مهم دیگری است که برای تعیین تکلیف سریع‌تر مدیران و اجرایی شدن طرح و برنامه‌ها در استان‌ها بسیار حائز اهمیت است و این امری است که مردم بسیار چشم انتظار تاثیر تغییر دولت و سیاست‌های آن در سفره خود هستند؛ متاسفانه اکنون با وضعیت بی انگیزگی شدیدی در مدیران اجرایی کشور مواجه هستیم که می‌طلبد تیم اجرایی هرچه سریع‌تر مشخص شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان انتصاب مدیران استانی معاونین وزارتخانه ها تعهد و تخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • انتصابات جدید در گیلان