Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرماخوردگی شدید بازیکنان تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران کار آنها را به بیمارستان کشاند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حجم بالای سرماخوردگی در اردوی تیم فوتبال زیر 23 سال، دو بازیکن یعنی علیرضا رضایی دروازه‌بان اول تیم زیر 23 سال و محمدمهدی محبی دیگر بازیکن این تیم به دلیل تب و لرز شدید، به بیمارستان ابن سینا دوشنبه منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ارسلان بهمنی‌پور پزشک تیم و یوسف جعفری مدیراجرایی تیم زیر 23 سال، همراه این دو بازیکن به بیمارستان رفتند و پس از سرم‌تراپی به هتل بازگشتند.

محمد محمدی سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال، چیا فوادی مدیررسانه‌ای تیم به همراه محمد علی دهقانی تدارکات تیم هم دچار سرماخوردگی شدید شدند، اما تشخیص کادر پزشکی این بود که این دو در اتاق‌های‌شان بمانند تا با استراحت و رژیم دارویی مراحل درمان را طی کنند.

پیش از این جان‌ لامرز مربی تیم و مهران شدیدی‌پور دستیار ایرانی مهدی مهدوی‌کیا هم دچار سرماخوردگی شده بودند که با توجه به تجویز دارویی، توانستند به بازی دیروز مقابل تاجیکستان برسند.

از جمع 23 بازیکن تیم امید، 14 بازیکن سرماخورده بودند و یک بازیکن (فرزان دانا) به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، نتوانست به بازی مقابل تاجیکستان برسد. در روزهای گذشته حدود هشت تن از اعضای کادر تیم هم دچار سرماخوردگی شده بودند تا از جمع 40 نفر، 23 نفر سرماخوردگی را در دوشنبه تاجیکستان تجربه کنند. در این میان در روزهای گذشته، کادر پزشکی تیم زیر 23 سال، با همه توان درمان سرماخورده‌ها را در دستور کار قرار داده بود و فشار زیادی را متحمل شد.

انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا| صعود مقتدرانه امیدها به قهرمانی آسیا/ مهدوی‌کیا و شاگردانش گام اول را محکم برداشتند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال امید فوتبال تیم فوتبال امید تیم فوتبال زیر زیر 23 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان