Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور الجزایر سالروز انقلاب اول نوامبر علیه استعمارگری فرانسه را تبریک گفت.

 به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن طی نامه‌ای به عبدالمجید تبون، رئیس‌جمهور الجزایر به مناسبت سالروز انقلاب اول نوامبر علیه استعمارگری فرانسه اعلام کرد: ما از مواضع سیاسی و انقلابی الجزایر که بیانگر هویت عربی و اسلامی و مسائل بزرگ امت اسلامی است، قدردانی و به تاریخ و برادری و نزدیکی میان مردم یمن و الجزایر افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المشاط گفت: ما از الجزایر در مقابله با توطئه‌هایی که در معرض آن قرار می‌گیرد، حمایت و توهین‌هایی را که به مردم و رهبری الجزایر به دلیل استعمارگری فرانسه شده، محکوم می‌کنیم.

وی حمایت دولت و رهبری و ملت الجزایر از مردم یمن را ستود و تأکید کرد که دو کشور در معرض توطئه‌های مشترکی از سوی گروه‌های استعمارگر هستند.

عبدالمجید تبون پیشتر گفته بود فرانسه باید فراموش کند که الجزایر مستعمره بوده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود