Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:42:48 GMT

مدودف: کرونا طی چند ماه آینده تحت کنترل درمی‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۶۷۱۰

مدودف: کرونا طی چند ماه آینده تحت کنترل درمی‌آید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد روسیه ضمن صحبت درباره ویروس کرونا بر لزوم آمادگی کشورهای جهان برای بازدارندگی در برابر همه‌گیری بیماری‌ها در آینده تاکید کرد.

«دیمیتری مدودف» که سابقه ریاست جمهوری روسیه و نخست‌وزیری در این کشور را دارد، در مصاحبه با یک روزنامه روسی درباره تحت کنترل درآمدن همه‌گیری ویروس کرونا در جهان ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری «تاس»، مدودف در مصاحبه با «روسیسکایا گازتا» گفت: «نشانه‌های قوی وجود دارد مبنی بر اینکه وضعیت (ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا) به طور کلی در چند ماه آینده تحت کنترل خواهد بود اما آنچه نیز مشهود است، نیاز به آمادگی مداوم برای دفع چنین تهدیداتی در آینده است».

وی که نائب‌رئیس «شورای امنیت فدراسیون روسیه» است، تاکید کرد که جامعه بین‌المللی باید روی همه سیستم‌های مسئول زندگی، سلامت و رفاه شهروندان تمرکز کند.

رئیس‌جمهور سابق روسیه ادامه داد: «معرفی فناوری‌های جدید، حذف نابرابری‌ها در جامعه، حمایت از آسیب‌پذیرترین گروه‌های مردم و تهیه صندوق اضطراری بسیار مهم است. باید از دسترسی همه به خدمات بهداشتی با کیفیت، اعم از اورژانسی و برنامه‌ریزی‌شده (غیر اورژانسی)، داروها، واکسن‌ها و وسایل حفاظت شود. حفاظتی که به مردم این امکان را می‌دهد که نه تنها در چنین مواقع چالش برانگیزی زنده بمانند بلکه هر روز زندگی کامل خود را نیز بگذرانند».

نخست‌وزیر پیشین روسیه در این مصاحبه هشدار داد، احتمال دارد که همه‌گیری ویروس کرونا در جهان برای یک دوره خیلی طولانی ادامه داشته باشد.

دیمیتری مدودف به روزنامه «روسیسکایا گازتا» گفت: «حتی پس از واکسیناسیون انبوه و ایجاد ایمنی جمعی (گله‌ای)، احتمال شیوع جدید محلی (ویروس کرونا) همچنان وجود دارد.

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر پیشین روسیه در ادامه تاکید کرد وقایع دو سال گذشته ناشی از همه‌گیری کرونا در جهان اثری پاک نشدنی بر تاریخ تمدن بر جای گذاشته است.

نائب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه افزود: «تک تک افراد واقعا در برابر همه انسان‌ها در قبال همه انسان‌ها و برای همه چیز مسئول هستند. همچنین (هر فردی) برای امنیت دیگران، برای هر آنچه که در جهان ما اتفاق می‌افتد و به طور کلی برای سرنوشت همه بشریت (مسئولیت دارد)».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه دیمیتری مدودف ویروس کرونا همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟

در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • (تصویر) حمله اوکراینی‌ها به رادار کنترل آتش ارتش روسیه؛ ۹۲N۶E از کار افتاد؟
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم