Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:58:30 GMT

ویژه‌برنامه‌های «فرزندان ایرانیم» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۷۵۷۰

ویژه‌برنامه‌های «فرزندان ایرانیم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، سازمان فرهنگی هنری ویژه‌برنامه‌هایی به عنوان «فرزندان ایرانیم» را با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی بین نوجوانان و جوانان، برگزار می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، همزمان با روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی فرهنگ‌سرای مقاومت در خیابان طالقانی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فرهنگ‌سرا برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار و محصولات فرهنگی بین مخاطبان توزیع می‌شود. آنچه در فرهنگ‌سرای مقاومت مورد تاکید ویژه است استکبار ستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت و همچنین زنده نگه‌داشتن رخدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی در اذهان عمومی، شناساندن انقلاب اسلامی به عنوان یک ملت استکبار ستیز به همه قدرت‌های شیطانی و حمایت از ملت‌های عدالت‌خواه جهان است.

فرهنگسرای مقاومت در ۱۲ بخش تشکیل شده که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه کتاب، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی، هم‌عهدی با شهدای دانش آموز، عکاسی هنر مقاومت، گریم و توزیع پرچم، گزارشگر انقلاب، مسابقه گوی و میدان، رهایی بادکنک به رنگ پرچم، اشاره کرد.

مسابقه ادبی «از فهمیده تا لندی» با مشارکت کانون‌های ادبی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌تواننداز اول تا پایان آبان آثار ادبی خود با محوریت دانش‌آموزان شهید به خصوص حسین فهمیده و علی لندی در قالب دل‌نوشته در فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۰۲۵۶۶۰۹۴۵ ارسال کنند و تمامی آثار ارسال شده پس از پایان مهلت ارسال، داوری شده و به هر یک از ۱۰ اثر برتر این مسابقه مبلغ ۱۰ میلیون ریال و به ۲۰ اثر شایسته تقدیر مبلغ ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

کمیک موشن «چهل سردار» با موضوع شهید لندی تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

همچنین تمام مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه به مناسبت روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، برنامه‌های متنوع تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

کد خبر 5341014

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یوم الله 13 آبان راهپيمايي 13 آبان علی لندی حسین فهمیده لانه جاسوسی تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده امریکا ترجمه معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی سواد رسانه ای انتشارات سوره مهر تجدید چاپ مرکز فرهنگی شهر کتاب تازه های نشر انتشارات راه یار موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادبیات دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود