Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: پیامک‌های ارسالی تخلف به دارندگان خودروها که فاقد شناسه و شماره قبض پرداخت است هیچگونه اعتباری نداشته و نیازی به پرداخت ندارد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه در برخی اوقات برای خودروهای متوقف در پارکینگ منازل یا از طریق شهرهای دیگر برای دارندگان وسیله نقلیه پیامک جریمه ارسال می‌شود، اظهار کرد: برای اینگونه موارد احتمالی طی سال جاری طرح‌هایی در پنج مرحله به انجام رسانده‌ ایم که برای مردم ایجاد مزاحمت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پیامک اول بدون شناسه و شماره قبض هیچ گونه اعتباری نداشته و نیازی به پرداخت مبلغ ندارد، گفت: اشخاصی که شماره پلاک خود را مخدوش می‌کنند و سبب اذیت و آزار برای دارندگان سایر خودروها می‌شوند در مرحله اول تذکر و مراحل بعد با پیگیری‌های لازم اعمال قانون خواهد شد.

هادیانفر با اشاره به اینکه مردم نگران دریافت اولین پیامک جریمه بدون شناسه و شماره قبض که فاقد هر گونه وجاهت قانونی است نباشند، افزود: در برخی اوقات پیامک‌هایی برای برخی از خودروها در دیگر شهرها صادر می‌شود که مردم نباید نگران این مهم باشند زیرا در مرحله چک اپراتوری که توسط پلیس انجام خواهد شد اینگونه موارد اصلاح می‌شود اما اگر پیامک دارای شماره قبض و شناسه پرداخت بود به این معنی است که این جریمه قطعیت داشته و باید پرداخت شود.

کد خبر 532487

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا شماره قبض جریمه خودرو پیامک جریمه جریمه خودروها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شناسه و شماره قبض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو