Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@02:39:47 GMT

بهترین سقف شیروانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۷۶۴

بهترین سقف شیروانی

سقف یکی از مهم ترین اجزا در ساخت و ساز میباشد. سقف شیروانی که کاربرد های بسیاری از جمله به عنوان سقف ویلا ، سوله ، سردرب منزل و سقف آلاچیق دارد ، از لحاظ جنس و مدل هم تنوع بسیاری دارد.

انواع سقف شیروانی  سقف شینگل ، آکروتایل ، سفال و تایل سنگریزه ای ورق شیروانی فلزی ( طرح ذوزنقه و کرکره و ...) ورق pvc ( طرح ذوزنقه ، عثمانی و آندولین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..) ورق upvc  ( طرح ذوزنقه و آندوویلا و ... )

تمامی این مدل ها در شرایط مختلف مناسب هستند اما سقف شینگل سقفی شیروانی است که مناسب برای تمامی شراطی جوی میباشد. جهت اجرا و خرید شینگل ، تخته osb   ولمبه چوبی با شرکت فرداد البرز شماره ۰۹۱۹۹۵۵۵۲۹۰ تماس بگیرید.

بهترین سقف شیروانی چه سقفی است ؟

از بین تمامی موارد ذکر شده شینگل بهترین و محبوب ترین پوشش سقف شیروانی میباشد . شینگل به دلیل زیبایی و تنوع در طرح و رنگی که دارد امروزه محبوبیت بسیاری دارد . کاربرد این پوشش سقف به گونه ای است که در هرجایی که سقف شیبدار اجرا شود ، از شینگل هم به عنوان پوشش میتوان استفاده کرد. این سقف عایق صوتی و حرارتی نیز می باشد به گونه ای که دیگر صدای پای حیوانات و باد و باران شما را آزار نمی دهد. همچنین دارای طر های متنوع از جمله : لانه زنبوری ، آجری ، دراگون و گوتیک میباشد که باز هرکدام رنگبندی دارند.

مزایای سقف شیروانی شینگل چه چیزهایی میباشد ؟

وقتی میگوییم این سقف بهترین سقف شیروانی است بی دلیل نیست قطعا نسبت به بقیه برتری دارد. شینگل نصب بسیار آسان و سریعی دارد و به روی هر سقفی حتی سقف های قدیمی قابل اجراست. دوام بسیار بالایی دارد و مقاومتش در برابر باد و طوفان و عوامل جوی زیاد است . به حدی که حتی قابلیت تردد دارد بدون این که آسیبی ببیند . وزن کم شینگل و سبک بودنش برای بناهایی که مقاومت بالایی ندارند مطلوب میباشد. شینگل کاملا ضد آب میباشد ، در برابر آفتاب تغییر رنگ نمیدهد و انعطاف پذیری زیادی دارد.

نصب شینگل چگونه است ؟

نصب شینگل مانند بقیه سقف های شیروانی مراحل خاص و متریال مخصوص دارد .به طور خلاصه اگر بگوییم اولین مرحله آهن کشی است که در اجرا تمامی سقف های شیبدار مشترک است.بعد با استفاده از چوب چهار تراش زیرسازی را انجام میدهیم و یک بستر صاف و یک دست را ایجاد میکنیم.

تخته  osb که بخش بسیار مهم و عایق صوتی و حرارتی سقف شیبدار شینگل است به روی چهارتراش قرار میگیرد. لایه ای بسیار نازک و در عین حال کاربردی وجود دارد که به آن لایه بخاربند یا عایق شینگل میگویند. وظیفه این لایه نگهداری سقف در برابر آب میباشد .در نهایت تایل های شینگل را قرار داده و با میخ شینگل که از جنس گالوانیزه میباشد آن ها را محکم میکنیم.

هنگامی که مراحل نصب سقفمون به طور کامل اجرا شد میتوانیم با استفاده از چوب لمبه یا چوب او اس بی ، یک ظاهر زیبا و مرتب از زیر ببخشیم . چوب لمبه نه تنها در سقف بلکه در سقف کاذب ، به عنوان دیوار و مصارف دکوراتیو هم کاربرد دارد.

جهت اجرا و خرید شینگل ، تخته osb   ولمبه چوبی با شرکت فرداد البرز شماره ۰۹۱۹۹۵۵۵۲۹۰ تماس بگیرید.

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اینستاگرام : saghfeshibdar_com@

تلگرام : saghfeshibdar_com@

کد خبر 1568907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سقف شیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب