Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:12:48 GMT

خداحافظی حدادی فر به زمان دیگری موکول شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۹۳۷

خداحافظی حدادی فر به زمان دیگری موکول شد

بعد از حواشی زیادی که پیرامون خداحافظی قاسم حدادی فر پیش آمد به نظر می‌رسد به درخواست او پس از بازگشت هواداران به ورزشگاه، وی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرغم هماهنگی صورت گرفته مابین باشگاه ذوب آهن اصفهان و سازمان لیگ فوتبال پیرامون انجام مراسم خداحافظی قاسم حدادی فر بازیکن با سابقه این تیم در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر کشور، قاسم حدادی فر در مذاکره با علیرضا احسانی معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن درخواست کرد تا این مراسم در زمان دیگری که شرایط حضور تماشاگران و هواداران نیز در ورزشگاه میسر باشد برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر به نظر می‌رسد اختلافات گذشته حل شده و حدادی فر نیز در گفت‌وگویی این صحبت‌ها را تأیید کرده است. باید دید چه زمانی مجوز حضور فوتبال دوستان به ورزشگاه فراهم می‌شود و خداحافظی الماس فوتبال ایران به چه تاریخی موکول خواهد شد.

کد خبر 532510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاسم حدادی فر حدادی فر تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • روزگار متفاوت زنان اراکی