Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی مرادیان را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم اسماعیلی خطاب به محمدعلی مرادیان آمده است:

«جناب آقای محمدعلی مرادیان

نظر به شایستگی و آشنایی جنابعالی با حوزه کتاب و موضوعات مرتبط با آن و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با بهره مندی از تجارب و آرای صاحب نظران و انگیزه و روحیه متعهدانه همکاران آن دفتر در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

بازخوانی فعالیت‌ها در جهت انطباق با ماموریت ها و نیز توجه به اقتضائات جامعه نشر و نیازهای مخاطبان کتاب به منظور تدوین راهبرد پژوهش‌ های کاربردی و مطالعات مرتبط از مهم ‌ترین وظایف جنابعالی در دوره تصدی این‌مسئولیت است.

از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق مسئلت می‌نمایم.»

از جمله سوابق اجرایی محمدعلی مرادیان می توان به عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بین‌الملل سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول دبیرخانه دائمی جایزه جهانی فلسطین و عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی جایزۀ ادبی شهید سید علی اندرزگو اشاره کرد.

یادآور می شود، پیش از این ابراهیم حیدری عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

کد خبر 5340276 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی حکم انتصاب کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه انتشارات سوره مهر مرکز فرهنگی شهر کتاب سواد رسانه ای کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ تازه های نشر انتشارات راه یار دفاع مقدس جنگ تحمیلی حوزه هنری کتاب ادبیات دفاع مقدس معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور