Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:01:29 GMT

شروع انتخابات برای تعیین رئیس جمعیت هلال احمر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۵۷۶

شروع انتخابات برای تعیین رئیس جمعیت هلال احمر

نشست ویژه شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر برای انتخاب رئیس جدید این جمعیت، شروع شد؛ جلسه‌ای که در انتهای آن، جانشین کریم همتی معرف خواهد شد.
به گزارش «تابناک»، در پی استعفای کریم همتی از ریاست جمعیت هلال احمر کشورمان، طی روزهای گذشته نام نویسی از کاندیداهای تصدی این پست در دستور کار قرار گرفت تا امروز ساختمان صلح میزبان نشستی ویژه با حضور اعضای شورای عالی جمعیت باشد که در آن رئیس بعدی جمعیت هلال احمر ایران برگزیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اسامی نامزدهای تصدی پست ریاست جمعیت هلال احمر ایران به ترتیب الفبا   شیوه انتخاب رئیس جمعیت به این صورت است که در انتهای رای گیری، دو نفر از کاندیداها که حائز بیشترین رای شورای عالی شوند، برای تصاحب ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهور معرفی خواهند شد و رئیس جمهور یکی از ایشان را به عنوان ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب خواهد کرد.

فرایندی که آغاز شده و در ادامه نتایج آن تقدیم حضورتان خواهد گردید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن آیت الله صافی گلپایگانی کریم همتی جمعیت هلال احمر شورای عالی انتخابات ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن آیت الله صافی گلپایگانی ریاست جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد