Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:54:54 GMT

سرمربی جدید تاتنهام به لندن رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۱۰۷۱

سرمربی جدید تاتنهام به لندن رسید

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر اسکای، مدعی شد آنتونیو کنته برای عقد قرارداد با تاتنهام به لندن رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف تاتنهام در فصل جاری و مشخصا شکست سه گله برابر منچستریونایتد در خانه، بالاخره صبر سران باشگاه لندنی به پایان رسید و امروز به شکل رسمی مشخص شد که نونو اسپریتو از هدایت تاتنهام برکنار شده است؛ سرمربی پرتغالی که در ابتدای فصل با تاتنهام امیدوارکننده ظاهر شده بود در ادامه نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند تا خیلی زود طعم برکناری را چشیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی روزهای گذشته بحث حضور آنتونیو کونته در تاتنهام وارد فاز جدیدی شده است و حالا امروز شواهد حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی در آستانه هدایت این تیم قرار دارد. کونته در همین تابستان اخیر پیشنهاد تاتنهام را رد کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه تغییر کرده و همین موضوع باعث شده که کونته راضی به حضور در لندن شود.

 

 

 

 

حالا دیگر باید گفت در مورد حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام هیچ شکی وجود ندارد. در همین راستا لحظاتی پیش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، نیز تایید کرد که این سرمربی ایتالیایی لحظاتی قبل به لندن رسیده و قرار است طی ساعات آینده مذاکرات نهایی را با سران باشگاه تاتنهام انجام داده و قراردادی با این باشگاه تا سال 2023 به امضا برساند.

 

گفتنی است پیش از این شایعاتی در رابطه با احتمال حضور آنتونیو کونته در منچستر یونایتد نیز به گوش رسید اما نهایتا سران این باشگاه تصمیم گرفتند که فعلاً به اوله گونار سولسشر اعتماد کنند و همین موضوع باعث شد که سرمربی ایتالیایی در مذاکره با تاتنهام انعطاف بیشتری به خرج دهد.

اینتر میلان تاتنهام آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان تاتنهام آنتونیو کونته آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)

مایکل آنتونیو گل دوم وست هم را به ثمر رساند.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی