Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:59:15 GMT

محمدی: شکایت از میزبانی تاجیک‌ها را پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۱۰۸

محمدی: شکایت از میزبانی تاجیک‌ها را پیگیری می‌کنیم

سرپرست تیم امید به شدت از میزبانی تاجیکستان گلایه کرد و اعلام کرد این مسئله از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" محمد محمدی که مسئولیت سرپرستی تیم زیر 23 سال ایران را برعهده داشت، در بازگشت از مسابقات مقدماتی آسیا به میزبانی تاجیکستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا باید بابت گرفتگی صدایم عذرخواهی کنم، متاسفانه خیلی از بچه‌های تیم و کادرفنی درگیر سرماخوردگی شدیم؛ عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شد تا بسیاری از بازیکنان‌مان مریض شوند اما تلاش‌مان این بود تا این مسئله رسانه‌ای نشود تا بچه‌های تیم بتوانند تمرکز روی بازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به لطف خدا توانستیم با تدابیری که کادرفنی اندیشیده بودند، بازی‌ها را به نحو احسن به پایان برسانیم و با حداکثر امتیازات به ایران بازگردیم و از گروه‌مان صعود کنیم.

 

محمدی درباره گفتگو با ناظر AFC توضیح داد: من شفاهی با ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم و سه صفحه گزارش برای آقای ماجدی تهیه کردم تا از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیگیری کنیم و مطمئنا هم پیگیری خواهیم کرد، چرا که تاجیکستان هر چند به لحاظ کرونایی در شرایط خوبی است اما حضور افراد غیررسمی در محیط هتل شرایط خوبی برای تیم ما ایجاد نمی‌کرد.

 

سرپرست تیم امید در واکنش به وضعیت تیم امید گفت: صادقانه می‌خواهم بگویم، قطعا کسانی که قبل از ما هم در تیم المپیک ایران بودند زحمت کشیدند؛ بی‌تعارف یکسری نقص‌هایی بوده که تلاش به نتیجه نرسیده، دیدگاه آقای مهدوی‌کیا و گروه‌شان متفاوت است و خیلی از شرایط فنی و مسائل دیگر را حرفه‌ای نگاه می‌کنند. به همین علت من فکر می‌کنم در آینده نزدیک از این تیم خبرهای خیلی خوبی را خواهیم شنید.

محمد محمدی تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد محمدی تیم امید ایران تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد

به گزارش ورزش سه، باقر محمدی دروازه‌بان قرچکی تیم ملی فوتسال ایران برای پیشرفت و شکوفایی بسیار تقلا کرده است و به سبک گلری هندبال و با توپ‌های کوچک تمرین می‌کند. همان چیزی که باعث شده رفلکس‌های سریع برق آسا و توانایی‌های استثنایی‌اش در مهار شوت‌ها را به نمایش در بیاورد تا موقعیت خود را به عنوان یک دروازه‌بان‌ در سطح مدرن فوتسال تثبیت کند.

سنگربان تیم ملی نقش تعیین کننده‌ای را در فینالیست شدن ایران در جام ملت‌های آسیا داشته و علیرغم اختلال در خط دفاعی، او به خوبی از قفس توری شمسایی محافظت کرده و بارها با عکس‌العمل‌های خود ناجی تیم ملی شده است.

محمدی در پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان نقش اساسی داشت و دو ضربه پنالتی بازیکنان ازبک را مهار کرد. شلیک‌های آن‌ها به قدری محکم بود که ردپای سیاهش پس از بازی همچنان روی دستان دروازه‌بان ایران باقی مانده است.

محمدی در سال گذشته بی وقفه و با کمترین استراحت بیش از ۴۰ مسابقه درون دروازه تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان ایستاد و با مصدومیت راهی جام ملت‌های آسیا شد و واقعیت این است، او با توجه به نقشی که برعهده گرفته فرصتی برای ریکاوری بدست نیاورده و پس از جام ملت‌های آسیا برای رسیدگی به آسیب‌هایش، هفته‌ها خانه‌نشین شود و دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارد.

با این حال، تیم ملی فوتسال و وحید شمسایی برای قهرمانی در آوردگاه آسیایی، به درخشش باقر محمدی در مصاف با تیم ملی تایلند و ۱۵ هزار تماشاگر، دل بسته‌اند.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!