Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کشت طلای سرخ توسط مددجویان روستای «گلستان و نردین» بخش کالپوش شهرستان میامی انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میامی، 50 طرح کشت طلای سرخ در استان سمنان اجرا و برای رشد 2 برابری این طرح تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

آغاز برداشت انار از باغات روستای نمهیل استان اردبیل + فیلمنمایشگاه "مهر محمد (ص)، عرض ارادت هنرمندان به پیامبر اسلام + گزارش تصویریاستقبال زیبای شاعران آیینی از ورود "بانوی کرامت" به قم/ گزارش تصویری "قرار فاطمی" در حرم حضرت معصومه(س)روایتی تصویری از «ماجراهای مردم شهر عجیب»+ فیلم

راهبران شغلی با مشاوره و استعداد سنجی مددجویان متقاضی شغل، کمک به آموزش و مهارت‌آموزی و تهیه مواد اولیه چون پیاز زعفران و تجهیزات، ارائه مشاوره‌های فنی حین کاشت و برداشت و تأمین بازار فروش به مددجویان با نظارت و حمایت کمیته امداد استان سمنان ارائه خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: امیرحسین کاشی منش

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • سپاس از معلمان استان سمنان
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • نذر خدمت هلال احمری ها در کالپوش