Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صحبت‌هایم تنها مربوط به این دیدار نمی‌شود. مشکل پرسپولیس در هر سه دیدار کاملا عیان و مشخص است. رفتن کنعانی زادگان خیلی به چشم می‌آید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نبود بازی‌ساز در این تیم انتقاد کرد و گفت: پرسپولیس در سه بازی اخیر ارتباط خوبی در بین خطوط نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله بین خطوط هم گاهی به هم می‌خورد و این موضوع باعث دوندگی بدون نتیجه می‌شد.

او با اشاره به جدایی بازیکنان تأثیرگذار در تابستان تاکید کرد: بازیکنی مثل احمد نورالهی می‌توانست به خوبی انتقال توپ داشته باشد تا هم تیمی‌هایش از تمام فضای زمین استفاده کنند. محمدحسین کنعان زادگان نیز واقعا می‌توانست تمام توپ ها را دفع کند. او در کنار سایر بازیکنان خط دفاعی به شناخت کافی از همدیگر رسیده بودند تا بهترین عملکرد را برای پرسپولیس ثبت کنند.

آشوبی درباره انتقاد از حضور مستمر سیدجلال حسینی با توجه به سن بالایی که دارد، گفت: اصلا چنین اعتقادی ندارم. مشکل دفاعی پرسپولیس به هیچ وجه مربوط به سید جلال حسینی نمی‌شود. او هنوز هم کاریزما و کیفیت بالا دارد و حداقل امسال را به راحتی می‌تواند بازی کند. به صراحت می گویم مشکل از سیدجلال در دفاع نیست بلکه مکمل هایش خوب نیستند.

وی با اشاره به استراتژی کادر فنی پرسپولیس در این‌باره یادآور شد: استفاده از بازیکنان بستگی به تفکرات مربیان تیم دارد. به طور مثال مربیان پرسپولیس می‌توانند با جابجایی‌های فردی باعث رشد همگون تمام بازیکنان شود. همه چیز به دیدگاه آنها بستگی دارد.

آشوبی با اشاره به نحوه برخورد هواداران با عملکرد رضا اسدی گفت: خیلی دوست ندارم درباره شخص صحبت کنم اما فکر می‌کنم او به دلیل اینکه پارسال بازی نکرده است زمان خیلی بیشتری برای اثبات توانایی اش لازم دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این تیم با شرایط فعلی با هم مدعی قهرمانی است. ساختار تیمی و کیفیت فنی لازم را دارد. تغییرات جزئی می‌تواند مشکلات اساسی فنی را حل کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرزاد آشوبی تیم فوتبال سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس سید جلال حسینی فرزاد آشوبی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است