Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:24:30 GMT

تئاتری‌های ایلام، دست پُر از مریوان بازگشتند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۷۹۳

ایسنا/ایلام هنرمندان تئاتر ایلام از پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، دست پر به استان برگشتند.

 آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در پارک بانوان این شهر برگزار شد و در بخش ویژه ایثار و شهادت  نمایش "خاتون" اثر مهرداد هواسی‌پور از ایلام لوح تقدیر و جایزه نقدی گرفت.

در بخش برگزیده جشنواره نیز "داشتن و نداشتن" اثر مرجان قاسمی از دهلران برتر شد و در بخش آزاد و آیینی و سنتی و در بخش طراحی لباس جایزه اول طراحی لباس به نادره حیدریان برای نمایش طوطی و بازرگان از دهلران و جایزه دوم به سیاوش و سعیده عبدالهی برای نمایش مرغ همسایه غاز نیست از استان ایلام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش موسیقی نیز، امین آبسالان برای نمایش طوطی و بازرگان از دهلران رتبه دوم را به خود اختصاص داد و در بخش بازیگری مرد، مصطفی کولیوندی برای بازی در نمایش های پینوکیو و مرغ همسایه غاز نیست حائز رتبه اول شد و همچنین مالک آبسالان برای بازی در نمایش طوطی و بازرگان رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، در بخش کارگردانی مصطفی کولیوندی و سعیده عبدالهی برای نمایش مرغ همسایه غاز نیست رتبه سوم را به دست آوردند و در بخش طرح و ایده حیدر رضایی توانست برای نمایش طوطی و بازرگان رتبه سوم را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام برای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این نمایش فیلم ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان