Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:10:55 GMT

ضعف‌های پرسپولیس و بی‌تقصیری سیدجلال

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۳۸۶۹

ضعف‌های پرسپولیس و بی‌تقصیری سیدجلال

کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که این تیم در سه دیدار ابتدایی فصل بیست و یکم مشکلات یکسانی داشته است گفت: جای خالی دو بازیکنی که از این تیم جدا شده‌اند کاملا محسوس است.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صحبت‌هایم تنها مربوط به این دیدار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل پرسپولیس در هر سه دیدار کاملا عیان و مشخص است. رفتن کنعانی زادگان خیلی به چشم می‌آید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نبود بازی‌ساز در این تیم انتقاد کرد و گفت: پرسپولیس در سه بازی اخیر ارتباط خوبی در بین خطوط نداشت. فاصله بین خطوط هم گاهی به هم می‌خورد و این موضوع باعث دوندگی بدون نتیجه می‌شد.

او با اشاره به جدایی بازیکنان تأثیرگذار در تابستان تاکید کرد: بازیکنی مثل احمد نورالهی می‌توانست به خوبی انتقال توپ داشته باشد تا هم تیمی‌هایش از تمام فضای زمین استفاده کنند. محمدحسین کنعان زادگان نیز واقعا می‌توانست تمام توپ ها را دفع کند. او در کنار سایر بازیکنان خط دفاعی به شناخت کافی از همدیگر رسیده بودند تا بهترین عملکرد را برای پرسپولیس ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ پرسپولیس برای رقابت با استقلال و سپاهان چیست؟

آشوبی درباره انتقاد از حضور مستمر سیدجلال حسینی با توجه به سن بالایی که دارد، گفت: اصلا چنین اعتقادی ندارم. مشکل دفاعی پرسپولیس به هیچ وجه مربوط به سید جلال حسینی نمی‌شود. او هنوز هم کاریزما و کیفیت بالا دارد و حداقل امسال را به راحتی می‌تواند بازی کند. به صراحت می گویم مشکل از سیدجلال در دفاع نیست بلکه مکمل هایش خوب نیستند.

وی با اشاره به استراتژی کادر فنی پرسپولیس در این‌باره یادآور شد: استفاده از بازیکنان بستگی به تفکرات مربیان تیم دارد. به طور مثال مربیان پرسپولیس می‌توانند با جابجایی‌های فردی باعث رشد همگون تمام بازیکنان شود. همه چیز به دیدگاه آنها بستگی دارد.

آشوبی با اشاره به نحوه برخورد هواداران با عملکرد رضا اسدی گفت: خیلی دوست ندارم درباره شخص صحبت کنم اما فکر می‌کنم او به دلیل اینکه پارسال بازی نکرده است زمان خیلی بیشتری برای اثبات توانایی اش لازم دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این تیم با شرایط فعلی با هم مدعی قهرمانی است. ساختار تیمی و کیفیت فنی لازم را دارد. تغییرات جزئی می‌تواند مشکلات اساسی فنی را حل کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تیم فوتبال پرسپولیس فرزاد آشوبی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی