Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@00:20:56 GMT

دبیر پنجمین جشنواره فیلم کیش معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۶۷۵

دبیر پنجمین جشنواره فیلم کیش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی قربان‌پور به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است:

«نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است برگزاری این دوره جشنواره در گستره ملی و بین‌المللی دستاوردهایی را در راستای تامین اهداف منطقه آزاد کیش رقم زده و نتایج حاصل از این رویداد هنری علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی زمینه رونق گردشگری در این منطقه را بیش از پیش فراهم کند.»

مهدی قربان‌پور متولد ۱۳۵۸، مستندساز و مدیر فرهنگی است. او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته است و از شاخص‌ترین آثار او می‌توان به فیلم‌های «عیسای باران»، «آنجا که هیچکس نیست»، «من انرژی هسته‌ای نیستم»، «تنهای قصه‌های خوب»، «صد و نود» و... اشاره کرد که در جشنواره‌هایی نظیر جشنواره فیلم آسیا تک رم، ویدیو ورکس آلمان، جشنواره ملل ابنز اتریش، اوپسالا سوئد، اوترخت هلند و جشنواره فیلم دهوک به نمایش درآمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.

تأسیس و دبیری جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، عضویت در شورای سیاست‌گذاری و امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر بخش سینمای ملی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز و عضو شورای برگزاری اولین و دومین دوره جشنواره فیلم سلامت و مدیریت بخش تجلی اراده ملی سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر و حضور در هیات‌های انتخاب و داوری رویدادها و فستیوال‌های مختلف از دیگر سوابق هنری و فرهنگی این هنرمند است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش با تجمیع دو جشنواره فیلم کوتاه «موج» و «سینمای مستند» کیش به عنوان یک رویداد هنری و سینمایی در گستره ‌ای جدید  به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش جشنواره فیلم کیش مهدی قربان پور پنجمین جشنواره بین المللی فیلم جشنواره فیلم فیلم کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه ۱۶اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.نمایشگاه با شعار بخوانیم و بسازیم از چهارشنبه ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی برگزار می‌شود و بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران حول محور و موضوع دانش و آگاهی با اهتمام دستگاه ها و نهادهای مختلفی در شهر تهران برگزار می شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080168 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود