Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه ۱۱ آبان ماه در نطق میان دستور گفت:  وزارت آموزش و پرورش از زمان رأی اعتماد مجلس به وزرای دولت سیزدهم تا کنون با سرپرستی اداره می‌شود که نداشتن وزیر موجب کندی رسالت خطیر این مجموعه است؛ لذا با توجه به جایگاه مهم این دستگاه تعلیم و تربیت، پیرو نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور از ایشان می‌خواهم نسبت به معرفی فرد واجدالشرایط برای گرفتن رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیری انتخاب شود که تمام تلاش خود را صرف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همه اسناد بالادستی کرده و خواسته‌ها و مطالبات فرهنگیان را پیگیری کند و برای احقاق حقوق حقه آن‌ها از جمله رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق آن‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی و توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های علمی و اقتصادی کشور استفاده کند ؛همچنین بتواند طی دوران تصدی مسئولیت خطیر خود در مهم‌ترین وزارتخانه کشور، بالندگی و رشد همه جانبه ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به حملات سایبری روز‌های گذشته که زیرساخت‌های سوختی کشور را هدف قرار داده است، عنوان کرد:با توجه به تکرار حملاتی از این دست ، تغییر تاکتیک دشمنان از روش‌های سخت افزاری و لشکرکشی‌های گسترده به جنگ‌های نرم افزاری و وابستگی بیش از حد ساختار کشور به بستر‌های سایبری لازم است مسئولان مربوطه با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور تدابیری را اتخاذ کنند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.  

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: شفافیت از مطالبات مردم به خصوص جوانان است چرا که، ولی نعمتان ما می‌خواهند بدانند که مدیران مختلف در راستای وظایف محوله، سلامت مالی و فسادستیزی چه می‌کنند؟ لذا از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم طرح شفاف سازی آرای نمایندگان را سریع‌تر در دستورکار مجلس قرار داده و دولت نیز با همراهی دستگاه‌های مرتبط تدابیری اتخاذ کند که شفافیت مالی مدیران و مسئولان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود تا از فرصت طلبی عده‌ای سودجو که به حیثیت همه کارمندان و مدیران خدوم لطمه وارد می‌کنند، جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند