Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی از بررسی جهت گیری های بودجه سال آینده در نشست مشترک این کمیسیون با مسئولان سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت که در این جلسه بر لزوم پاسخگو کردن استانداران و وزرا نسبت به نحوه هزینه کرد منابع تحت اختیارشان تاکید شد.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه شب گذشته کمیسیون برنامه و بودجه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه گفت:  این جلسه در محل سازمان برنامه و بودجه جهت بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ تشکیل شد و سه گزارش در خصوص شاخص های کلان اقتصادی کشور، آمایش سرزمین و جهت‌گیری های بودجه در سال آینده را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این جلسه انتقاداتی درباره تعداد زیاد ردیف‌های بودجه ای و ناترازی منابع و مصارف و ایجاد کسری بودجه مطرح شد از جمله اینکه ردیف های بودجه ای بالغ بر بیش از هزار عدد می‌شود که باید به کمتر از ۴۷ عدد برسد. همچنین وزرا و استانداران نیز در برابر هزینه کرد منابع تحت اختیارشان پاسخگو باشند.

مفتح ادامه داد: بحث دیگر درباره ناترازی منابع و مصارف در بودجه سنواتی بود که باعث بسته شدن بودجه با کسری می شود لذا باید در ابتدا منابع پایداری در بودجه سنواتی تعریف شده و سپس مصارف مشخص شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه همچنین گفت که این جلسه بیشتر پیرامون جهت گیری های بودجه سال آینده بود و اینکه باید پتانسیل و قابلیت های هر منطقه در تخصیص بودجه‌ شناسایی شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 1400 مجلس یازدهم كميسيون برنامه و بودجه کمیسیون برنامه برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد