Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در مراسم تهران سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه سخنران اصلی مراسم هستند، البته در کنار سخنرانی اجرای مداحی حماسی، گروه های سرود و بیانیه دانشجویی و دانش آموزی نیز قرائت می شود. مراسم تهران مقابل لانه جاسوسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز در نشست اعلام برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: در شرایطی به استقبال یوم‌الله ۱۳ آبان می‌رویم که این مراسم به شکل اجتماع مردمی و البته با واکسیناسیون عمومی که دولت سیزدهم انجام داده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، شعار محوری بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان را «ایستادگی و مقاومت ملت ایران؛ رمز افول سلطه استکباری آمریکا» دانست و گفت: ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در همه شهرهای کشور شکل گرفته است و همه برنامه‌ها حول دو محور تبیینی و میدانی خواهد بود.

اشجری با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نشست روشنگری و بصیرتی تدارک دیده شده، گفت: غالب این برنامه‌ها در فضای مجازی و برخی نیز به صورت حقیقی برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات برنامه‌های میدانی یوم الله سیزده آبان، گفت: اجتماع مردمی و ضد استکباری مراسم 13 آبان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از 800 شهر کشور و به صورت همزمان در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 13 آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: زنگ استکبارستیزی ساعت 8:30 دقیقه صبح روز 12 آبان در بیش از 110 هزار مدارس سراسر کشور و پخش از شبکه اجتماعی شاد نواخته می‌شود و مراسم ویژه نیز در همین ساعت و همین روز در تهران و در دبیرستان پسرانه شهید کدخدایی واقع در میدان پاستور خیابان شهید آژیده و به دست جناب دکتر کاظمی سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش زنگ استکبار ستیزی نواخته خواهد شد.

اشجری با بیان اینکه بیش از 3500 نفر از عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس، مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند، گفت: در تهران 110 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 500 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی این مراسم را پوشش خبری می دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات برگزاری مراسم در تهران، گفت: مراسم ویژه تهران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی به صورت چینش صندلی ها برگزار خواهد شد، گفت: همچنین مراسم به صورت زنده از طریق برنامه شبکه اجتماعی شاد برای دانش آموزان پخش می­‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات ۱۳ آبان واکسیناسیون دولت فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شبکه اجتماعی آموزش و پرورش استکبار پوشش تبلیغات اسلامی استکبار جهانی جاسوسی سپاه پاسداران انقلاب دانش آموزان سردار سلامی راهپیمایی 13 آبان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یوم الله ۱۳ آبان برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس

عملیات های ویژه حزب الله فقط توازن قوا را در نوار مرزی تغییر نداده و شمال سرزمین های اشغالی را به شهر اشباح تبدیل کرده تا جایی که شهرک نشین ها اعلام کرده اند اگر جنگ هم متوقف شد به خانه های خود باز نم

سرویس جهان مشرق - در روزهای اخیر رزمندگان حزب الله با انجام عملیات های ویژه، توازن قوا را در نوار مرزی مشترک جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی تغییر دادند و خسارت های سنگین و قابل توجه را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد آوردند.

صهیونیست ها پس از متحمل شدن ضربات مهلک، در تلاش هستند عملیات های رزمندگان مقاومت را به هر شکل ممکن متوقف کنند و در همین راستا هدف قرار دادن مناطق مسکونی را در جنوب لبنان در دستور کار قرار دادند و با این کار درصددند حزب الله را زیر فشار قرار دهند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده در حملات صهیونیست، شماری از شهروندان لبنانی شهید و زخمی شدند و در مقابل هم عملیات یگان پهپادی حزب الله با دقت بسیار بالایی گسترده تر شده و یگان های موشکی و توپخانه هم با شدت بیشتر مواضع صهیونیست های چندملیتی را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهند.

به گفته منابع میدانی، یگان های موشکی و توپخانه مقاومت در هر عملیاتی که انجام می دهند حداقل ۳۰ تیر موشک یا راکت به سوی مواضع صهیونیست ها شلیک می کنند؛ سامانه های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی به دلیل عملیات های پر تکرار حزب الله ناکارآمدتر شده اند و همین مسئله باعث شده بیشتر موشک ها و راکت ها به اهداف مورد نظر اصابت کنند.

در تازه ترین عملیات حزب الله، حدود ۴۰ راکت به شهرک کریات شمونه و مناطق اطراف در شمال شرق فلسطین اشغالی شلیک شد که تعداد زیادی از سامانه های دفاع هوایی عبور و به هدف اصابت کردند و خسارت های مالی و جانی به صهیونیست ها وارد آمد.

رزمندگان مقاومت با رصد دقیق میدانی، پایگاه البغدادی را با آتش سنگین توپخانه در حومه جنوب غربی شهرک کریات شمونه هدف قرار دادند؛ این پایگاه از محور غربی به مرز لبنان و از شرق به جاده کریات شمونه -روش بینا متصل می شود.

کریات شمونه از مهمترین شهرک ها در شمال شرق فلسطین اشغالی (هم مرز لبنان) محسوب می شود که از محور شرق به جولان اشغالی متصل می شود و همین موقعیت بر اهمیتش افزوده است؛ این شهرک از شروع تبادل آتش در نوار مرزی یکی از اهداف اصلی حزب الله بود و صهیونیست ها تاکنون در این منطقه‌ خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

از محور مزارع شبعا در شمال شرق فلسطین اشغالی خبر می رسد، آتش سنگین یگان توپخانه حزب الله بر سر نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی رویسات العلم فرود آمد و رزمندگان مقاومت همچنین پس از دریافت اطلاعات دقیق، پایگاه السماقه را با موشک های ضد زره هدایت شونده هدف قرار دادند و در جریان این عملیات هم خسارت هایی را به اشغالگران وارد آوردند.

پایگاه السماقه در جنوب پایگاه رویسات العلم قرار دارد؛ از محور شمال غرب سرزمین های اشغالی خبر می رسد نیروهای اطلاعات حزب الله پس از رصد دقیق موفق شدند محل تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک شتولا با موشک های ضد زره هدایت شونده هدف قرار دهند و خسارت سنگینی را به آنان وارد کردند.

از شروع عملیات یگان های پهپادی، موشکی و توپخانه حزب الله، بیشتر شهرک های مرزی صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی خالی از جمعیت شده اند و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده درصد تخریب این شهرک ها حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد بوده است.

به گزارش مشرق، مناطقی را که مقاومت حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهد در حال حاضر به شهر اشباح شباهت دارند و شهرک نشین های چند ملیتی اعلام کردند حتی اگر جنگ متوقف هم شود به این مناطق باز نمی گردند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد