Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری سلام جمع خبرنگاران درباره اینکه فدراسیون ها از اساسنامه استقبال نکرده‌اند و شائبه دخالت دولت وجود دارد، اظهار داشت: آنچه درباره اساسنامه فدراسیون‌ها ابلاغ شده مصوبه مجلس است و لازم الاجرا. آنچه امروز در مورد آن بحث می‌شود مربوط به آیین نامه هاست. من در فرایند تدوین آیین نامه قرار ندارم تا توضیح بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضور در انتخابات افزود: اگر احساس کنم حضور من در کمیته ضرورت دارد حتما حاضر می شم اما اگر احساس کنم روندی که آغاز شده توسط عزیزان دیگر تداوم خواهد داشت قطعا اصراری برای ماندن در این کرسی ندارم. کمیته مسیر خود را پیدا کرده و قائم به شخص نیست به همین دلیل مسئله اصلی تداوم مسیر است که می‌توان به همدلی، حل چالش‌های بین المللی از طریق گفتمان، توجه به پیشکسوتان و توسعه منابع ورزش اشاره کرد. ما برای المپیک ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه کردیم تا کاروان بدون دغدغه در المپیک شرکت کند.

صالحی‌امیری در مورد عملکرد تیم ملی امید ایران گفت: باور دارم که این تیم با آغاز بسیار خوبی که داشته، این بار کام ملت را شیرین می‌کند. با فدراسیون هماهنگی کامل داریم.امید ما  با حضور آقای مهدوی کیا افزایش پیدا کرده است و امیدوارم این طلسم نزدیک نیم قرن شکسته خواهد شد. 

رییس کمیته ملی المپیک در مورد بازی‌های آسیایی تصریح کرد: چندین جلسه کارشناسی بازی های آسیایی را برگزار  و سرپرست کاروان را انتخاب کرده‌ایم. از هفته آتی به صورت منظم جلسات ستاد با حضور همه کارشناسان ذی ربط و نماینده وزارت ورزش تشکیل می‌شود. اینکه چقدر برای کاروان هزینه می‌کنیم و تعداد چند نفر هستند، هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم.

صالحی‌امیری در مورد انتخاب لباس کاروان و جلوگیری از حواشی ایجاد شده در ماجرای لباس المپیک گفت: در مورد لباس از برندهای معتبر داخلی طرح‌ها را می‌گیرم و آن را به رای مردم و جامعه می‌گذاریم و بر اساس رای مردم لباس را انتخاب کنیم‌.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس