Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@01:55:55 GMT

مسمومیت ۱۶ نفر از اهالی روستای تکانه خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۷۶۰۲

مسمومیت ۱۶ نفر از اهالی روستای تکانه خرم‌آباد

ایسنا/لرستان مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان از مسمومیت ۱۶ نفر از اهالی روستای تکانه خرم‌آباد خبر داد.

مهدی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: به ادعای مردم روستا آب شرب روستای تکانه آلوده شده و به دنبال آن ۱۶ نفر از اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه روستای تکانه از توابع بخش مرکزی خرم‌آباد است، اظهار کرد: مردم ادعا می‌کنند که قسمتی از شبکه آبرسانی آلوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی افزود: شرکت آب و فاصلاب لرستان این ادعا را تأیید یا تکذیب نمی‌کند و در حال بررسی موضوع هستیم.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامتی مردم در حال حاضر و به صورت موقت آب شبکه لوله‌کشی روستای تکانه قطع شده و با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که نمونه آب روستا برای انجام آزمایش سم‌شناسی به آزمایشگاه کنترل کیفیت ارسال شده است، تصریح کرد: به محض دریافت پاسخ و تأیید کیفیت، آب شبکه لوله‌کشی روستا دوباره وصل می‌شود.

علی‌مهرزاد صفدری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی آلودگی آب روستای تکانه ۱۶ نفر مسموم به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی همه آن‌ها خوب است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و دو نفر برای انجام آزمایشات بیشتر چند ساعت بستری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس آب و فاضلاب آب آلوده ایسنا مهدی بابایی لرستان روستای تکانه ۱۶ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار