Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم‌خانگی در مشهد بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع لوازم‌خانگی از تعدادی فروشگاه زنجیره‌ای کشف شد.

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: طی اخبار دریافتی و در اقدامی مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی و با هماهنگی قضایی با قاضی طباطبایی جانشین دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد بازرسی از چند فروشگاه زنجیره‌ای لوازم‌خانگی در شهر مشهد در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به بازرسی انجام‌شده در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم‌خانگی از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارهای آن، افزود: در بازرسی از این فروشگاه‌ها ۵ هزار و ۹۸۰ قلم انواع لوازم برقی و غیر برقی به ارزش تقریبی بیش از ۴۰ میلیارد ریال کشف شد. وی بیان کرد: اموال کشف‌شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد. بیاتی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی کالای قاچاق فروشگاه های زنجیره ای معدن و تجارت خراسان رضوی سازمان صنعت لوازم خانگی زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم

هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه 1403/2/9 به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (10) قانون بودجه سال 1403 کل کشور تصویب کرد:

1- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (2000) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

2- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (50) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز