Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی پهلوانی کشور و ورزشهای زورخانه ای استان تهران تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته ورزشی از محرومیت خارج شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در جریان این مراسم که با حضور ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل، عرب رئیس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان تهران، پیشکسوتان و بزرگان این رشته در زورخانه شهید فهمیده برگزار شد، نصرالله پریچهره افزود: در ورزش باید همواره به دور دست ها نگاه کرد و در این رشته نیز باید زاویه دیدمان را ارتقاء ببخشیم و تهران را برای کشور ببینیم و نه فقط برای استان تهران .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : اگر دوستدار و دلسوز این رشته ورزشی هستید باید قدماً، قلباً و جاناً ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خدمت کنید و بدانیم همه کمک ها، مالی نیست و گاهی حضور فیزیکی بزرگترها در زورخانه عین کمک است.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سرکشی از زورخانه ها را جزو برنامه های خود دانست و گفت: سرکشی از زورخانه های مختلف را در دستور کار داشته و داریم و با هیات تهران برای کمک به زورخانه ها هماهنگ هستیم. قرار شده در بحث ساخت و سازها ورود پیدا کرده و نسبت به تعمیرات و بازسازی آنها اقدام کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته ورزشی از محرومیت خارج شود.   پریچهره به بحث فیرپلی در فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: از صدها سال پیش موضوع فیرپلی در زورخانه وجود داشته و آن همان بازی جوانمردانه است که متاسفانه یا آن را فراموش کرده ایم و یا خجالت می کشیم به جای فیرپلی بگوئیم بازی جوانمردانه .   وی تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی خوب هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، من هم خدمتگزار این ورزش هستم. هر کجا که بوده ام به این رشته کمک کرده ام ، با افتخار مرشد و دست به ضرب و بچه زورخانه و ورزشکار باستانی بوده ام.   مدیرکل ابراز امیدواری کرد که این رشته ورزشی در تهران و کشور بدرخشد و مرام پهلوانی هرگز فراموش نشود و کشتی پهلوانی با ورزش صبحگاهی عجین شده و پهلوانان بسیار خوبی را به مملکت اسلامی، تحویل بدهیم.   در پایان این مراسم از قهرمانان کشتی پهلوانی کشور و همچنین از قهرمانان ورزشهای زورخانه ای استان تهران توسط پریچهره مدیرکل و دیگر مسئولان و پیشکسوتان این رشته تجلیل شد و از سوی هیات استان، هدایایی به آنان اعطا گردید.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ورزشهای زورخانه ای رشته ورزشی کشتی پهلوانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند