Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:32:20 GMT

دستگاه تصفیه هوا و نحوه کار

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۹۸۹۴

دستگاه تصفیه هوا و نحوه کار

دستگاه تصفیه هوا به دلیل آلودگی‌های هوای شهرها به یکی از خریدهای ضروری برای تمام منازل و شرکت‌هایی که فضایی بسته دارند، تبدیل شده است. به احتمال زیاد اسم برخی از مارک هایی را که در مقاله بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری ذکر خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توانی نو، اگر قصد خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری را داشته باشید، می توانید از مشاوران مرکز تجهیزات پزشکی توانی نو هم کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید دستگاه تصفیه هوا از کالا پزشکی توانی نو

در زمان خرید به طور معمول اگر از مراکز معتبر و تخصصی اقدام شود اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می گردد هم از جهت کیفیت و قیمت و چه از لحاظ کارایی و گارانتی. مجموعه کالا پزشکی اینترنتی توانی نو امکان خرید اینترنتی انواع بهترین دستگاه تصفیه هوا را با اطمینان از اصالت، قیمت فراهم نموده است. سلامت ساکنین مکان‌های یادشده بیش از بیش مورد توجه سازمان‌های بین‌المللی قرار گرفته است و به همین دلیل انتخاب بهترین مارک های دستگاه تصفیه خانگی و اداری با قدرت فیلتراسیون بالا و سایر ویژگی‌های لازم از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که پیشنهاد و انتخاب فقط یک مارک دشوار است؛ ما در این مقاله به بهترین مارک های دستگاه تصفیه خانگی و اداری خواهیم پرداخت تا شما با خرید دستگاه تصفیه خانگی و اداری مناسب در مسیر سلامت افراد قدم بردارید.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا

از بهتریبن مارک های تصفیه هوا که از لحاظ قیمت می توان نام برد شامل: آلماپرایم، زیکلاس مد، دنومد، سامسونگ، نئوتک، جی پلاس، ال جی، میدیا، پارس خزر را نام برد که در لوازم پزشکی توانی نو موجود و قابل خریداری است.

دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم

دستگاه‌های تصفیه هوای این مارک آمریکایی در ابعاد مختلفی از کوچک تا بزرگ تولید می‌شوند و مناسب انواع خانه‌ها یا حتی درون خودرو هستند؛ بنابراین اگر با مشکل کمبود فضا روبرو هستید، دستگاه کوچک آلماپرایم یک دستگاه تصفیه هوای مناسب برای محل کار یا خانه شماست. همچنین وزن مناسب دستگاه‌های تصفیه هوا آلماپرایم برای حمل در مسافرت و افراد مسن مناسب هستند.

دستگاه‎های تصفیه هوای آلماپرایم دارای اشعه یووی و فیلترهای متعددی مانند کربن فعال هستند و می‌توانند انواع بو را از محیط حذف کنند. همچنین امکاناتی مانند کنترل از راه دور و قفل کودک در مدل‌های این مارک دیده می‌شود. با خرید دستگاه تصفیه هوا آلماپرایم دیگر نگران تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه هوا نخواهید بود؛ زیرا مدل‌های این مارک دارای سیستم هشدار تعویض فیلتر هستند.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

مارک سامسونگ نیز به دلایلی مانند استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در ساخت و کیفیت بالای انواع مدل‌های تصفیه هوا، یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری در جهان و کشور ما است. مهم نیست خانه یا شرکت شما چه شرایطی و یا متراژی دارد، ابعاد کوچک مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه هوا سامسونگ می‌توانند بدون اشغال محیط در محیط موردنظر شما نصب شوند.

سرعت بالای جذب آلودگی‌های محیط، مصرف انرژی کم و هماهنگی مدل‌های دستگاه تصفیه هوا سامسونگ با دکوراسیون شما، از دلایل جای دادن این مارک در مقاله بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری است.

دستگاه تصفیه هوا ال جی

مارک ال جی یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری در بازار ایران است. دستگاه‌های تصفیه هوا مارک ال جی طبق تکنولوژی‌های جدید به وسیله ماهرترین افراد ساخته شده است. اگر می‌خواهید محیط شما به‌طور کامل تصفیه شود، یکی از مدل‌های دستگاه تصفیه هوا ال جی را انتخاب کنید؛ زیرا سیستم فیلتراسیون همراه با چرخش 360 درجه دستگاه‌های این برند می‌توانند تمامی‌آلودگی‌های فضای خانه یا شرکت شما را جذب کرده و سپس حذف کنند.

دستگاه‌های تصفیه این مارک مناسب خانه‌ها و مهدکودک‌هاست؛ زیرا هوای سالم و مناسب را به تمام گوشه و کنارهای خانه یا شرکت شما انتقال می‌دهند. ال جی علاوه بر قدرت دستگاه، به ظاهر نیز توجه ویژه‌ای کرده است تا دکوراسیون شما زیباتر از همیشه دیده شود. مواردی مانند نمایش آلودگی محیط، تنوع مدل‌ها و مساحت محیطی که می‌توانند تصفیه کنند، مارک ال جی را به یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری تبدیل کرده است. 

دستگاه تصفیه هوا میدیا

یونیزاسیون و فیلترهای پرقدرت از ویژگی‌های برتر دستگاه تصفیه هوا میدیا است. با ویژگی یونیزاسیون دیگر نگران گرد و غبارهای شرکت یا خانه خود نباشید. اگر از آلرژی‌های فصلی یا دیگر انواع آلرژی رنج می‌برید، بهتر است بدانید مدل‌های دستگاه تصفیه هوای میدیا می‌تواند آلرژن‌ها و سایر موارد مشابه را به دام اندازد. همه این موارد باعث شده است دستگاه تصفیه هوا میدیا در لیست بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری(تخفیف+خرید) ما قرار گیرد.

دستگاه تصفیه هوا جی پلاس

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری، مارکی جوان‌تر از نام‌های پیشین به نام جی پلاس است. کیفیت بالا، دقت تشخیص بالای سنسورها و سرعت بالای حذف آلودگی‌ها توسط فیلترهای آن از دلایلی است که ما جی پلاس را در این لیست قرار دادیم. همچنین ظاهر زیبای این مارک دستگاه تصفیه هوا به زیبایی دکوراسیون شما آسیبی نخواهد رساند.

برای مرطوب سازی هوای محیط بهتر است با خرید اینترنتی دستگاه بخور سرد ، اقدام نمایید. اکنون که با بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری آشنا شدید، بهتر است بدانید  هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا، علاوه بر لیست بالا، مارک‌های دیگری مانند دنومد، زیکلاس، هوبر، بیورر و هون لند نیز از بهترین مارک های دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری محسوب می‌شوند که میتوانید از https://tavanino.com خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه تصفیه هوا دستگاه های تصفیه هوا خرید دستگاه تصفیه تصفیه هوای آلودگی ها توانی نو جی پلاس مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت

به گزارش تابناک، دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را در خصوص ممنوعیت رشوه، سوءاستفاده از مقام اداری و دریافت هر گونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه متذکر شد.

در این بخشنامه به علت وجود تعارض منافع جدی، دریافت هر گونه هدیه به هر شکل و تحت هر عنوان توسط کارکنان دولت در همه سطوح و در شئون مختلف اداری از جمله حوزه‌های ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، صدور مجوز، مالی و پشتیبانی در خصوص مناقصه، مزایده، عقد قرارداد و نظایر آن از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی ممنوع اعلام شده است.

براساس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اخذ رشوه و سوءاستفاده از مقام اداری ممنوع است و استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و وظایف مرتبط با شغل توسط کارمندان دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از افراد حقیقی و حقوقی به جز دستگاه ذی‌ربط خود تخلف محسوب می‌شود.

این بخشنامه همچنین یادآور می‌شود که براساس ماده ۹۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانت، گشاده‌رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند و در مقابل عموم مراجعان به‌طور یکسان و دستگاه ذی‌ربط پاسخگو باشند.

دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر لزوم رعایت این بخشنامه و انجام مراقبت و رصد مستمر موضوع در تمامی سطوح ستادی و واحدهای تابعه، تصریح می‌کند که در صورت مشاهده موارد تخلف، افراد خاطی اعم از دهنده و گیرنده هدیه، باید جهت طی مراحل قانونی به بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقامات و مدیران مجاز یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا مراجع قضایی معرفی شوند.

بخشنامه صادره در پایان، مطابق ماده ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مسئولیت نظارت و کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان در انجام وظایف محوله را مدیران و سرپرستان بلافصل عنوان کرده و تاکید می‌کند که در مورد عملکرد آنان باید پاسخگو باشند و در صورتی که این موضوع در حیطه مدیریت مسئولان مزبور مشاهده و اثبات شود، علاوه بر برخورد با کارمندان خاطی، با مدیران و سرپرستان کارمندان نیز که در جلوگیری از این موضوع اهمال کرده باشند مطابق قوانین مربوط، رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • نحوه انتخاب چوب ترموود