Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل زنده یاد ایران درٌودی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد بانوی نقاش ایران، با خانواده و هیات امنای بنیاد درودی گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقایان محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، هادی مظفری، مدیرکل هنر‌های تجسمی، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و احسان آقایی، رییس موزه هنر‌های معاصر تهران با حضور در منزل ایران درٌودی یاد این هنرمند را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای شالویی در این دیدار گفت: زنده یاد ایران درٌودی هنرمند نقاش و انسان صمیمی و مهربانی بود که همیشه قلبش برای این مرز و بوم می‌تپید و سرزمین مادری خود را به همه جای دنیا ترجیح می‌داد.
وی افزود: سال‌های طولانی بود که از نزدیک ایشان را می‌شناختم و از علاقه این هنرمند به هنری که ایران اسلامی را در جهان معرفی کند، یاد می‌کرد و برای آموزش نقاشی به جوانان تعصب بسیار داشت.
آقای شالویی اظهار امیدواری کرد با تعامل نهاد‌های مرتبط آرزوی این زنده یاد برای تأسیس موزه‌ای برای آثارش به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران در ودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم صهیونیست‌ها در دوسالانه هنری ونیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدتی است حضور اسراییل در این دوسالانه که امسال با حضور ۸۸ شرکت و یک نمایشگاه بزرگ مرکزی برنامه‌ریزی شده بود، اعتراض‌های زیادی را برانگیخته است.

حتی نامه سرگشاده‌ای توسط بیش از ۲۳ هزار هنرمند امضا شده و خواستار تخریب غرفه اسراییل شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تحریم صهیونیست‌ها در دوسالانه هنری ونیز
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز