Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:10:35 GMT

عرضه هوشمند سوخت در خوزستان به حال عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۱۲۰

عرضه هوشمند سوخت در خوزستان به حال عادی بازگشت

نعمت‌اله نجفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته همه ۱۶۵ جایگاه سوخت خوزستان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و همه جایگاه ها، سوخت را به ۲ صورت سهمیه‌ای و آزاد عرضه می‌کنند.
وی از شهروندان خوزستانی که با صبر وحوصله ، یاریگر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بودند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش ازظهر روز سه‌شنبه هفته گذشته چهارم آبان، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، سبب اختلال در عرضه سوخت و ایجاد صف در برخی از جایگاه‌های سوخت در کشور از جمله خوزستان شد.
بنابر اعلام وزیر نفت تا اواخر ماه جاری (آبان) سهمیه جبرانی ناشی ازاین رویداد، برای خودروهای شخصی و عمومی در نظر گرفته می‌شود ولی هنوز میزان سهمیه آن مشخص نشده است.
استان خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان دارد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان مسوولیت راهبری و توزیع سوخت خرمشهر، آبادان ، ماهشهر، امیدیه،هندیجان و شادگان را برعهده دارد و توزیع سوخت بقیه شهرستان‌های خوزستان برعهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) است.

برچسب‌ها بنزین خوزستان جایگاه توزیع سوخت کم فروشی جایگاه های سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین خوزستان جایگاه توزیع سوخت بنزین خوزستان جایگاه توزیع سوخت کم فروشی جایگاه های سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد